vrijdag 8 september 2017

Shadows of a thousand years.......

Het is weer in aantocht!!!
Halloween!
En ondanks dat wij het niet meer echt vieren vind ik het nog steeds een geweldige gebeurtenis.
En ik doe nog steeds mee aan diverse swaps hier en daar want wat is er nu leuker dan een kaart krijgen met Halloween. 
Door de live uitzending van Jolanda bij Noor&Zo werd ik herinnert aan een erg leuke kaartmal die ik heb.
Hij is alleen verkrijgbaar in het Crafty Boutique pakket maar zo leuk en de rest ook dus wat let je!
Het begin was dus gemaakt. 
Het cardstock heb ik bewerkt met een DDBD 470.715.018 Mask Art A5 Diamond
Verder heb ik weer gebruik gemaakt van mijn voorraad Halloween papier, deze keer van Authentique.
Uiteraard heel veel stansjes van Noor! gebruikt, de schattige pompoentjes uit de "one of a kind" serie.
Het lantaarntje, diverse takjes, ook uit de "vintage" serie
De kaarsen, zo mooi!!Een beetje opgeschuurd en met stickles het vlammetje gemaakt. 
 De leuke oprolbloemetjes.
en altijd een klein toefje natuurlijk materiaal, oh ja en spinnen rag natuurlijk.
Deze quote kwam ik tegen op pinterest en vond ik wel toepasselijk.
De tekst is weer geschreven met een lettermal.
Ook de peel&stick stencil Hello en de maand stansjes uit de scr@p serie van Noor! kwamen goed van pas. 

Het is vast niet de laatste Halloweenkaartje dieik ga maken dit jaar.
Nog materiaal en inspiratie genoeg,
jullie zien ze vast weer voorbij komen.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Scrappiness zei

ooh wat een schitterend kaartje Marjolijn! Mooi gedaan de zwarte kaarsjes!! En ik ga ook weer snel mijn Halloween spulletjes van stal halen. Heb je trouwens het nieuwe papier van G45 al gezien...?

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jolanda en neen. Ik heb het papier van Gr45 nog niet bezien. Ik wil het ook niet zien. Eerst opmaken wat ik nog heb. Hihi.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jolanda en neen. Ik heb het papier van Gr45 nog niet bezien. Ik wil het ook niet zien. Eerst opmaken wat ik nog heb. Hihi.