donderdag 31 augustus 2017

Sterkte en een sneakje

Even geen projecten met foto's maar kaartjes,
Er zijn een aantal verjaardagen op komst waar ik graag iets voor wilde maken en soms zijn er ook andere omstandigheden die om een kaartje vragen om een blijk van medeleven te tonen.
Een heel simpel rustig kaartje, de klaprozen heb ik gemaakt van cardstock, distress-inkt en een al heel oude provo craft stans.
En een verjaardagskaart voor Eva al. 
Ruim op tijd deze keer en ik heb er met zoveel plezier aan gewerkt. Ik laat hem nog niet helemaal zien maar een sneakje kan wel.
Zo leuk, nu ik mijn hobby-kamer rigoureus heb opgeruimd weet ik weer wat ik heb en kwam ik verrassend leuke dingen tegen. 
Met al die gereedschappen heb ik in combinatie met de Scr@p spullen van Noor! deze kaartjes gemaakt.
Oude en nieuw gaan heel goed samen. 

Voor deze kaarten gebruikt ik o.a. de volgende spullen van Noor! Scr@p,
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 


1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat een mooi effect wat je met de klaprozen hebt gedaan!!! Een mooi rustig kaartje en geschikt voor de gelegenheid. Ben nieuwsgierig naar de rest van het het kaartje voor Eva.