dinsdag 15 augustus 2017

Mondo Verde (Dagje weg 1)

Over een heerlijk dagje weg!!!!
Ik ben al weer de hele week bezig met een projectje. Dat kost altijd iets meer tijd dan een kaartje of een lay-out natuurlijk maar ik kan wel alvast een stukje laten zien. 
Ik heb hiervoor wit cardstock van 15 x 21 cm dubbel gevouwen en in de grote stans van de Scr@p stencil kit Beautiful tegen de snijlijn gelegd en gesneden. 
Zo krijg je een dubbel kaartje.
Ik heb er zo ook een gemaakt van vellum waar ik eerst de tekst op geprint heb. 
Daarna heb ik ze gebonden als een boekje met naald en draad.
De pagina's heb ik bewerkt met distressinkt en de masks uit de mixd up lijn van Noor!
De foto's zijn geprint met de Selphy van Canon, leuk om zo kleine fotootjes te printen.
En de achterkant van het boekje
Hiervoor heb ik een kaartje uit het superleuke Scr@p papier gebruikt.
Nu hebben jullie vast een indruk, het is nog lang niet af dus ik ga lekker verder fröbelen.
Het weer zit gelukkig echt mee om lekker binnen aan de slag te gaan. 

Wordt vervolgd!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Kitty zei

Tja, ik kan wel knippen en plakken hier geloof ik hahaha. Ik ben een beetje aan het bijlezen op je blog maar het is eigenlijk haast niet te doen. Het is allemaal even prachtig, gaaf en super :)