woensdag 7 juni 2017

Baby album Eva (2)

Zo ontzettend leuk is dit, alle oude baby foto's van Eva ben ik nu aan het verwerken in een SCR@P-album. Ik heb de foto's gescand en de kleur omgezet naar sepia. Ik denk dat ik dat met alle baby foto's ga doen om er een geheel van de maken.
Alle herinneringen komen terug en zoals je ziet aan de datum op het kaartje links boven is dat toch wel even geleden.
Dit is de volledige 1e pagina in het album met alle gegevens van Eva er op en op de achterkant heb ik nog wat wetenswaardigheden geschreven, altijd leuk voor later.
Het is zo ontzettend leuk om met de nieuwe SCR@P lijn van Noor! te werken, ik ben echt helemaal weer enthousiast over het werken in pocketpagina's en scrappen met foto's.
Het kaartje links boven heb ik gestanst met de stencil kit "days of the week" en bewerkt met de mask stencil Hearts en distressinkt in diverse kleuren rose.
Voor het rechtse kaartje heb ik dezelfde techniek gebruikt en de foamstempel is ook uit de SCR@P collectie van Noor!
Hieronder zal ik alle SCR@P producten die ik gebruikt heb vermelden zodat je ze makkelijk kunt vinden.
Hiervoor gebruikte ik de camera card art mal van DDBD en daarin heb ik de tag verwerkt.
Zo ziet de volledige eerste pagina in het album er uit.


Wat ik ook erg handig vind om te gebruiken bij het maken van deze pagina's zijn deze 2 gereedschappen.
De Xyron stickermaker en de Impress stamping tool.
Ideaal voor kleine stansjes en om je stempels op de juiste plaatste krijgen.
Wat kan er nu nog mis gaan, hihi.

Deze pagina is nog een aanvulling op mijn 1e pagina waar ik mee begonnen ws naar aanleiding van de uitdaging van Raf om een baby album te maken met oude foto's, voor de baby's die geen album , hihi. Nu hebben beide dames dat wel maar dit is toch echt erg leuk om te doen.
ik hoop dus dat degene met nog niet gescrapte baby foto's nu enthousiast worden en het ook eens op gaan pakken. Op de Noor! Design Sr@pbooking FB pagina vind je er meer over en iedereen mag meedoen, leuk toch!!!
Misschien vind  je het wel leuk om je eigen baby foto's te scrappen, of heb je een neefje of nichtje waar je een album voor wilt maken, ach het maakt niet uit welke baby foto's als je het maar leuk vindt.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi Marjolijn! Wat een leuke stansjes! Ik ga op zoek want ie wil ik ook wel! Ik krijg gewoon zin om ook zo'n album te maken en met je mee te doen! Leuk hoor! Groetjes Maja.

Scrappiness zei

Mooi! goed idee om de foto's allemaal in sepia te doen. En wat maakten we anders foto's in die tijd he? Ik heb weinig close ups van Jacky's eerste jaren. Jammer....

marlies zei

té schattig. Ik heb heel veel babyfoto's in gewone albums zitten; dit staat ook nog ergens op mijn to do lijst om te gaan doen : babyalbum pl-len. En als ik deze post lees kriebelt het helemaal.