zaterdag 17 juni 2017

a Christmas tale

Dit soort kaarten maak ik eigenlijk nooit!!!
Maar op de Noor! vriendinnendag gaf Ineke Bezemer een workshop en dit is mijn resultaat.
Ook deze heb ik thuis afgemaakt want op zo'n dag zit ik eigenlijk alleen maar wat te prutsen en te kletsen.
Veel te gezellig allemaal!!!
Ik heb alle randen gedisstressed en bewerkt met een beetje gesso.
De bloem is gestempeld en uitgeknipt, ik geloof dat er ook stansjes bij deze stempels zitten maar die heb ik niet gebruikt. daarna de bloem ingesmeerd met een beetje glossy accents en bestrooid met diamond dust.
Achter de prachtige rand heb ik een stukje kraft verwerkt zodat de rand niet zo snel kapot gaat.
Hij zit n.l. verwerkt aan de kaart die er binnen in zit en kan er dus uit.
Daar heb ik een plaatje uit de Graphic45 "a Christmas carol" lijn op verwerkt.
Tevens mijn 11e kerstkaart voor de Challenge bij Tiet's creatieve wereld.


Ineke het was een prachtige workshop,
bedankt daarvoor,

Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Ik snap nooit hoe je al die mallen moet gebruiken maar zo dus.... :) Toch is het een mooie Scraplijnkaart geworden!