vrijdag 14 april 2017

Mochila bag


Hij is klaar!!! Wat een werk was dit, elke steek een wissel van de draad maar het is gelukt.
Het patroon is niet geworden wat ik in gedachten had. Eigenlijk moest het een zigzagpatroon worden  maar dat lukte niet met een wissel van 1 steek. Maarrrrr, ik ben heel tevreden met deze tas.
Hij is wel wat slap maar dat ga ik nog proberen op te lossen met een voering er in.
Eerst op zoek naar een stofje met een blauw wit streepje.
En ik wil er nog wat schelpjes en maritieme dingetjes aan hangen, een echte strandtas moet het dan worden.
Die zig zag moet ik toch nog eens uitzoeken hoe dat wel werkt, ;).
Nu eens bedenken hoe de volgende er uit moet gaan zien want dit vind ik zo heerlijk om te doen bij de T.V. 's avonds. Of lekker buiten in het zonnetje, als dat schijnt want hij laat het nu weer even afweten maar ook die komt vast weer terug.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: