zaterdag 8 april 2017

Huisje aan het spoor (met erkertje en licht)


Eva heeft nieuwe woonruimte.
Een eigen appartementje met een erkertje in een monumentaal pand langs het spoor.
Afgelopen week hebben we er heel hard gewerkt, morgen gaat ze verhuizen en dan zal er nog wel het een en ander moeten gebeuren komende week maar dat is alleen maar leuk.
Heerlijk haar eigen plekje helemaal naar haar eigen zin inrichten.
Ik weet zeker dat het een fantastisch plekje gaat worden.

En een nieuw plekje om te wonen vraagt om een kaartje!
Nou dat is een beetje uit de hand gelopen en een heel project geworden, meer een home-deco!
Ik heb de huisjesmal van DDBD weer gebruikt en een heleboel Noor! stansjes
Het papier is van Joy!, met structuurpasta en een steentjesmal heb ik wat muurtjes gemaakt op het huisje.
Eva noemt het haar "huisje aan het spoor" dus aan de achterzijde heb ik nog een treintje verwerkt.
Verder ga ik niet te veel vertellen, ga vooral lekker kijken.

Ik vind het altijd leuk om iets extra's toe te voegen, de laatste tijd zijn dat lampjes in mijn projectjes.
Ook hier weer.
Als je aan het meeuwtje trekt dan gaat er in het erkertje een lampje branden.
Er zitten weer heel wat uurtjes in maar wat heb ik er met plezier aan gewerkt.
Hopelijk vindt Eva het ook leuk.
Hij ligt al in een grote envelop op haar te wachten in haar huisje maar dat weet ze nog niet.
Ik hoor het vast als ze hem gevonden heeft.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

6 opmerkingen:

Margot zei

Wat is dit gaaf zeg! Mijn complimenten! Daar zal ze vast heel blij mee zijn.

Je@net zei

Oooooh....wat is dit gaaf, Marjolijn. Eva gaat uit haar dak als ze dit ziet. Echt weer een super mooi project, joh!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is echt heel gaaf.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Wauw wauw wauw Marjolijn wat is dit gaaf! Liefs Anita

Scrappiness zei

ooo wat is dit weer een prachtproject Marjolijn. Wat een feest om zoiets te kunnen maken en te mogen ontvangen! Geweldig ook hoe je hier weer een lampje in hebt verwerkt en zoveel details, de bloemetjes het theepotje en zelfs een fiets voor de deur.

... van Sara zei

Prachtig alweer! Dat is een mooi decoratie-stukje voor Eva geworden. Ik bewonder nogmaals je geduld en je talent om van vele afzonderlijke items één geheel te maken. In mijn fantasie zit je daar dan met een pincetje al die kleine, fijne dingetjes te bevestigen!