maandag 6 februari 2017

Sand from my favorite beach....

Ook nog een superleuke workshop van de DDBD-dag afgelopen zaterdag.
Met plezier heb ik hier aan gewerkt.
Het crackelen is bij mij niet goed gelukt dus dat heb ik maar een beetje weggemoffeld.
Je moest een heel dun laagje aanbrengen maar ik vrees dat ik weer te zuinig ben geweest.
Ach, een leer voor een volgende keer.
Verder vind ik hem erg geslaagd.
De fot van Sarah heb ik een klein beetje bewerkt in het fotoprogramma met een special effect. Blue steel is het geworden, en dat vind ik goed passen bij het geheel.  
Sommige schelpen zijn gemaakt met een mold mal en soft clay, andere zijn echt.
Het was een bewerkelijke workshop dus ik kreeg hem niet af maar dat vond ik helemaal niet erg, stiekem zat ik al te denken, ohhh,..... thuis doe ik er nog dit bij en dat, en dat werd eenmaal thuis steeds meer.
 Een stukje visnet, een flesje met daarin zand van het strand bij Domburg en een briefje er in met de datum en plaats, een bedeltje van een ankertje en thuis heb ik ook nog het zeewier gemaakt met de Mold die ik gekocht heb. En een echte zeester.
Een stukje van een soort spons o.i.d. wat ik al jaren heb en in de rand heb ik ook nog wat zand verwerkt in een beetje lijm, ik hoop dat het goed blijft zitten zo.
Een leuke herinnering aan een gezellig dagje uit in de vakantie van afgelopen zomer.
Sarah vind het ook heel mooi maar het mag allemaal niet meer op haar kamer, niet strak genoeg, hihi.
We verschillen duidelijk van smaak.
Ach ja, ik vind er wel een plekje voor, desnoods in mijn hobbykamer.

Nu nog 2 workshopjes afwerken, een ben ik niet eens meer aan begonnen dus die doe ik echt op mijn gemakje een keer en de andere was ik niet helemaal tevreden over mijn resultaat dus die maak ik thuis opnieuw.

Jullie zien het vast allemaal verschijnen hier,
bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: