zaterdag 11 februari 2017

Postcard with rose

Afgelopen week heb ik voor de 1e keer zitten kleuren met Brushmarkers, ik heb de tutorial van Brenda gevolgd.
Heel duidelijk en heel mooi.
Die van mij vind ik lang niet zo mooi als die van haar maar ik ben wel tevreden voor een 1e keertje.
Met de ingekleurde afbeelding heb ik dit kaartje gemaakt.
De achtergrond is een project life kaartje, ik heb een doos vol met die kaartjes vanuit een enthousiast verleden maar ik doe er niets mee dus dit was een leuke optie.
Ook weer eens wat kasten dozen en laatjes opengetrokken en zo kwam ik de frantagé tegen, dat geeft toch een erg mooi effect, waarom was ik dat nu vergeten?

Waarschijnlijk omdat ik gewoon te veel spulletjes heb.
Voor elk project komt er wel wat nieuws bij en zo vergeet ik het een met het ander, ach ja,
het eet geen brood en komt altijd wel weer ergens van pas zie je wel.
Zo ben ik ook maar eens mijn bloemenpot in gedoken en met een achtergrondje van het mooie blad heb ik deze decoratie nog aan het kaartje toegevoegd.
Ik had nog geen bestemming voor dit kaartje maar denk dat ik nu wel weet naar wie ik het op ga sturen.
Alleen nog de moed verzamelen om naar die brievenbus te wandelen.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

marlies zei

Niet tevreden ?!? Ik vind dat het echt een prachtkaartje!

Marjolijn van Elsberg zei

Wel tevreden hoor Marlies, zeker voor een 1e keer kleuren met de brushmarkers maar die van Brenda is nog mooier!


Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel voor je leuke reactie.