maandag 30 januari 2017

Fly me to the moon

Op de Noor! FB pagina was afgelopen weekend een challenge om een stoere jongens/mannenkaart te maken.
Omdat ik toch geen andere plannen had dacht ik laat ik eens mee doen maar uiteraard liep mijn weekend weer compleet anders dan ik in gedachten had dus ik was niet verder gekomen dan de achtergrond snijden en wat spulletjes klaar leggen.
Vanmorgen na mijn huishoudelijke rondje ben ik dus lekker op mijn hobbykamer gaan zitten en heb ik heerlijk zitten fröbelen.  
Helaas te laat voor de challenge maar ik ben erg heel blij mee.
Zo is het kaartje opgebouwd en kan hij verstuurd worden.
Ik heb vergeten om een foto van de zijkant te maken.
Ik heb gebruik gemaakt van een card-art mal van DDBD, helaas weet ik de naam en het nummer niet.
Hij zat bij het crafty boutique secret garden pakketje.
De basis is zwart en het designpapier is cool dude van Joy!
Aan de randen heb ik met zwarte gesso en de lettermal de achtergrond bewerkt.
daar heb ik later een héél dus laagje gilding wax renaissance gold.
Het plaatje komt uit een blokje ook van Joy, Ik had eerst de zwart/witte versie gebruikt maar maakte er met gesso een vlekje op, Jammer want er zat maar 1 plaatje in.
Gelukkig wel ook een gekleurde versie en daar heb ik toen het vliegtuigje uitgesneden.
Achter het vliegtuigje hangt een touwtje met daaraan de tekst,
Good old Frankie.
Dat nummer heb ik nu heel de dag al in mijn hoofd,
niet echt vervelend want ik vind het een heerlijk nummer.
Een gelukje bij een ongelukje dus want ik vind het wel heel erg leuk!
Ook nog dat superleuk kevertje verwerkt op de kaart.
En nog wat stansje met radertjes zo hier en daar.

Dit is mijn Valentijnskaartje voor mijn lief, hopelijk vindt hij het ook een leuk kaartje maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan, hij vindt alles mooi wat ik maak. hihi.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(srap)lijn.

Geen opmerkingen: