dinsdag 24 januari 2017

Brrr koud!!!!

En weer een kerstkaartje,
deze keer gemaakt tijdens de S.O.L. bij Tiet's creatieve wereld
Was erg leuk om te doen en zo kom ik misschien toch wel op tijd aan mijn kerstkaarten dit jaar.
Bloemetjes gemaakt en daar wat mini piepschuimballetjes in gelijmd.
En voor de 1e keer gekleurd met de Brushmarkers van Winsor&Newton.
Ik vind dat nog niet makkelijk.
Maar het ziet er redelijk uit geloof ik.
Voor alles is een eerste keer en wie weet ga ik dit wel vaker doen, best relaxed.

Het stempeltje is een digi van Sherrie Ann Baldy.
Die kreeg je als je er een kaartje mee maakt via h de FB pagina van Tiets.
Superlief toch?!

Nu moet ik ECHT aan die persoonlijke challenge beginnen!!!

Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(srap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Super gaaf winters kaartje, Marjolijn. En erg mooi ingekleurd!