zaterdag 23 juli 2016

Zomer!!!

En dan is hij er ineens,
zinderend heet en eigenlijk niet meer verwacht.
De zomer!!!

Met de temperaturen van het moment heb ik spontaan geen zin om in mijn hobbykamer te gaan zitten en met de tuin op het zuidwesten is het zelfs daar te heet om een poging te ondernemen tot scrappen of zelfs maar een kaartje maken.
Nee, ik ben aan het lezen geslagen en dat bevalt met even heel goed.
Wat ik nu wel jammer vind is dat ik zo goed bezig was met mijn
Make-a-thing-a-day project.
Tja.
Ik was zo lekker bezig maar heb het voor  nu toch maar even opgegeven.
Die zomer gaat wel weer voorbij en ik probeer nu maar te genieten van het mooie weer met fietstochtjes, picknicks en lekker luieren in de tuin.
Af en toe een bezoekje aan de Efteling met Sarah samen en als Theo straks ook vakantie heeft misschien af en toe een dagje weg.
We zien wel.
 
Voor mijn trouwe lezers, ook voor jullie een
fijne vakantie
 Ik hoop snel weer iets van me te laten horen en zien.
 
Liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat een heerlijk tafereeltje Marjolijn! Lekker verkwikkend aan zee haha. Fijne vakantie!