maandag 4 juli 2016

Junkjournal

Uiteraard niet in 1 dag gemaakt, al een tijdje aan gewerkt en ik vond hem nog steeds niet "AF" maar hoe meer ik er naar kijk hoe minder ik er aan toe wil voegen. Misschien toch nog iets er om heen maar ook daar twijfel ik over. Soms is genoeg, genoeg!
Het album is ook niet voor mezelf maar voor een vriendin, dat maakt het ook altijd een beetje "lastig"?! ;)
In ieder geval is dit het geworden, allemaal van oude papiertjes, gedrenkt in de koffie of soms ook niet, sommige velletjes werden zo oud! dat ze braken bij het vouwen, wow, net perkament maar wat mooi!!!
Ook de kaft is zelf gemaakt en alles is zelf ingebonden.
Helemaal handwerk dus.
Ik ga niet bij elke foto wat vertellen, kijk gewoon en geniet!
Of misschien heb je er wel niks mee, dat kan ook natuurlijk.
Ik heb heel veel stempels gebruikt, kwam er zoveel tegen die al tijden verstop lagen in dozen, Echt wat een schat aan mooie stempels heb ik.
Veel Flow papiertjes gebruikt.
Vellum doet het ook heel leuk.
In de envelopjes zit vaak nog een extraatje.
 
Zoals hier een slingertje met kleine vlaggetjes er aan.
Hier het bewuste gebroken papiertje! links.
Embossen is ook heel leuk
Journalcards of Project life cards waar je uiteindelijk toch niks mee doet!
Ik heb niet van elke pagina een foto gemaakt hoor, dan duurde dit bericht nog veel langer.
Maar dit is het!
Ik hoop dat degene waarvoor het is er straks blij mee is, om zomaar wat gedachten in op te schrijven, mooie maar ook minder mooie herinneringen, alles mag in dit Junk journal.
 
En dan nog even dit,
(snik :( )
op de een of andere manier heb ik per ongeluk bij de laatste 10 berichten alle reacties verwijderd, hoe, ik weet het niet. Was bezig om spam berichten te verwijderen maar uiteindelijk waren het de reacties die verdwenen en niet de spamberichten.
Dat vind ik natuurlijk verschrikkelijk, ook voor degene die zo enthousiast een BBtje plaatsen. Sorry!!!
 
Hopelijk houdt het jullie niet tegen om nu te reageren, ik zal voortaan heel goed opletten.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: