zondag 6 maart 2016

Hi&Happy Bday.

Voor de jarige tweeling in onze familie heb ik verjaardagskaartjes gemaakt.
Weer met de leuke ticket card mal van DDBD en deze keer met de crazy birds van Tim Holtz.
Ik heb gebruik gemaakt van de paperpiecing technniek want dat kleuren gaat me echt niet goed af.
Maar door de vrolijke kleuren van het papier zien ze er erg leuk en lief uit vind ik.
Het papier is uit de paperpad van Studio light B.V. en heet Flower delight, ik heb dat laatst gewonnen met een challenge.
Binnenin een kaartje met daarop een envelopje met inhoud.
Dit is de andere, wat rustiger door de witte achtergrond.
Ook hier weer een ticket er in.
Eigenlijk kijken die birds toch maar een beetje sneu vinden jullie ook niet.
Alsof ze niet blij zijn, ohhhh.
 
Hoop dat de tweeling er wel blij van wordt.
 
Pssst, hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets maakt en dan toch nog net niet helemaal tevreden bent over het resultaat?
Dat had ik met mijn vorige projectje dus ik heb er nog wat wijzigingen in aan gebracht.
http://scraplijn.blogspot.nl/2016/03/congratulations.html
Als je op de foto klikt kom je daar weer uit en onderaan heb bericht staan de nieuwe foto's en wat uitleg. ;)
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Els zei

Ik vind ze erg leuk al kijken ze een beetje sip.

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

karien zei

Wat zijn dat grappige vogeltjes je hebt een hele mooi kaart gemaakt het model is ook erg leuk
Groetjes Karien

Je@net zei

Wat een super leuke kaarten zijn dit geworden, Marjolijn!

marlies zei

wat een supermooie kaartjes weer !

M@ureen zei

Gave kaartjes hoor!

Greetz,
Maureen.

Scrappiness zei

Bedankt voor de prachtige kaart Marjolijn! Ben er heel blij mee en staat te pronken in de kamer