woensdag 2 maart 2016

Congratulations!

Een kaartje voor iemand die ik zeer bewonder!
Ik zeg er nog niet te veel over want hij moet nog verstuurd worden maar ik heb groot respect voor deze vrouw, dat wil ik wel graag hier vertellen.
Zo ziet het kaartje er uit als hij dicht gevouwen is.
Ik heb bijna uitsluitend Manila cardstock gebruikt voor dit kaartje, dat kun je heerlijk bewerken met distressinkt.
Verder, een kantje, touwtje, bedeltje en liquid pearls.
Soms sta ik er zelf versteld van wat voor moois je kunt maken met papier.
Dit is de achterkant.
Voor het kaartje gebruikte ik de Dies van sizzix album accordion flip 3D en de frame and label bracket. Fancifal Flight en Elegant flourishes, het takje links is gemaakt met een stansje van Noor! design.
Maar open is hij natuurlijk veel leuker.
Heel veel verschillende stempels van diverse merken, vooral veel vogeltjes.
En een mini postcard, ook gestempeld net als de twee kleine tickets links.
Wat meer details.
En de achterkant open.
Van boven af.
Het hart is met clear embossingpoeder bewerkt.
Ik ben deze regenachtige dag dus goed doorgekomen, mijn vingers zijn weer eens vies maar het resultaat mag er zijn.
Nu maar hopen dat het morgen droog is, dan wandel ik even naar de brievenbus of.........
misschien geniet ik er zelf nog een dagje, .....................of 2, van, hihi.  

Wat ik ook nog graag wil melden, ik heb van Canon een nieuwe Selphy gekregen, yeah, ben helemaal happy!!!
Zelfs de nieuwe versie de
Canon Selphy cp1200.
Ik heb hem al voorzichtig uitgeprobeerd en hij doet het perfect.
Heb zelfs de indruk dat ik met deze nog een extra mogelijkheid heeft om kleine vierkante foto's af te drukken maar het kan zijn dat die ook op de cp 910 zat en dat ik die nog niet ontdekt had.
In ieder geval ben ik reuze blij en kan ik weer verder met mijn foto's.
 
Binnenkort dus toch maar een lay out of een ander leuk scrapproject.
Soms ben je uiteindelijk toch niet helemaal tevreden over een projectje dat je gemaakt hebt. Dat had ik ook met dit kaartje. Het had net niet dat wat ik er in terug wilde zien. dus opnieuw aan de slag en toen viel er ook nog een zomaar!!! ;) deze leuke stans in de brievenbus. De roll up roses van Joy!Noor! design. Aangezien ik daar nog iets miste op de kaart heb ik die er nog maar een paar op verwerkt, een heel gedoe want het papier scheurt heel snel als je deze mini roosjes maakt.
En ik heb nog even de gesso er bij gepakt en hier en daar wat randjes bewerkt.
Zo ook nog wat papier uit een boek er in verwerkt.
Ohhh ik kan nog uren verder werken aan dit kaartje maar nu stop ik er echt mee.
Lieve...... hij gaat nu echt op de post dus hopelijk snel bij je in de brievenbus.
 


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige kaart en wat zal de ontvanger hier blij mee zijn zeg.
Super mooi creatie Marjolijn.

marlies zei

wat een prachtig kaartje weer Marjolijn !

Je@net zei

Wauw...wat heb je dit ook weer mooi gemaakt, Marjolijn. Een prachtige kaart. Wat zal de ontvanger daar blij mee zijn.
En veel plezier met je nieuwe Canon Selphy. Hoe gaaf is dat!

Brendaxx zei

Wat een kunstwerk heb je gemaakt Marjolijn! Mooi!

Scrappiness zei

Eindelijk dan mijn beloofde bezoekje aan je blog, ik denk dat ik hier nog wel eventjes doorbreng. Wat een pracdhtige kaart marjolijn!! Heerlijk om met zoveel zorg en aandacht aan een project te kunnen werken. Mooie details waar ook overal weer een gedachte achter zit. Super gedaan!

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart, het is echt een kunstwerkje geworden! Heel mooi wat je allemaal met inkt kunt doen

Ellen zei

wat een werk zeg- hoe krijg je het voor elkaar om op al die leuke ideeen te komen maar dat is jou wel toevertrouwd. Ik ga ok weer even neuzen want ik ben hier al een hele tijd niet geweest.oops