zondag 31 mei 2015

Tap tap tap

Ik was even bang dat er niks meer uit mijn handen zou komen, heel de maand Mei heb ik nog niks gemaakt.
Nou ja, ik ben wel druk bezig met een album voor Sarah en de basis daarvoor is gemaakt maar daarnaast, niks, noppes.
Afgelopen week had ik eindelijk weer wat zin en tijd en toen werd ik geveld door een heel vervelende zomergriep.
Gelukkig is het nu zo goed als over en vandaag heb ik heerlijk zitten knutselen met een van mijn allerlaatste nieuwe Stampin'Up! stempelsets.
"Tap Tap Tap"
De ouderwetse typemachine roept veel herinneringen op.
Samen met mijn broer deed ik ooit een cursus 10 vingersysteem blind typen bij Scheidegger,
op muziek en ingesproken door een nieuwslezer.
Zijn naam ben ik kwijt maar oh, wat hebben we er om gelachen.
 
Nu is Sarah bijna klaar met haar typecursus en ik wilde alvast een kaartje maken voor haar, ik was dus vast een beetje aan het spelen met deze set want het kaartje dat zij gaat krijgen zet ik natuurlijk nog niet hier neer.
 
Met een beetje goede wil komt er dus snel nog een kaartje met deze ontzettend leuke veelzijdige stempelset.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

marlies zei

Toch nog op de valreep gered ;-) met een super kaartje! Zo leuk t papier wat uit de machine komt.Benieuwd naar t kaartje voor sarah.

Je@net zei

Gave set is dat en wat een super leuk kaartje heb je er meteen mee gemaakt, Marjolijn!

M@ureen zei

Wat een gave kaart weer Marjolijn!

Greetz,
Maureen.

Scrappiness zei

Superleuk kaartje met toepasselijke getypte achtergrond. En ja die ouderwetse typemachiens, het was wat haha. Heeft Sarah inmiddels examen gedaan?