dinsdag 24 maart 2015

Happy Birthday!

Weer twee verjaardagen en deze keer weer een tweeling!
Sarah wilde er zelf ook graag één knutselen voor haar vriendinnetjes, dus samen aan de slag.
Wat is er nou leuker dan samen met je dochter heerlijk zitten knutselen.
Tevens is rechts mijn bijdrage voor de SU-perchallenge.
Stippen was deze keer de opdracht.
Stippen genoeg zou ik zeggen en wie houdt er nou niet van stippen?
Zo leuk , ik ben gek op stippeltjes.
Deze heeft Sarah gemaakt, zij koos voor het gele papier met de streepjes.
Ik koos voor de andere kant, de stipjes, maar beide zijn aan de zijkant versierd met de superleuke stipjes stempel uit de gratis stempelset die je nog tot 31 maart kunt krijgen bij een bestelling v a 60 euro aan Stampin'Up!producten, Hoe leuk is dat, en dat is maar 1 van de leuke stempels uit de set.
Hier dus de zijkant.
 
SU-perleuk toch!!!!!
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
psst, vergeet niet naar de Candy te kijken, nog tot 31 maart.
 
Gebruikte materialen.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Gebruikte gereedschappen.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Built for Free Using: My Stampin Blog
 

4 opmerkingen:

... van Sara zei

Wat een vrolijke tasjes, ik vind ze er echt als verjaardagstasjes uit zien!

Stampin with Liz Design zei

Heel erg leuk geworden! Die zien er vrolijk uit! Stippen zijn idd erg leuk, bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Chantal zei

Wat een vrolijke, gezellige kadotasjes zeg! Leuk on te geven en te krijgen

Anne-Marie zei

Hoi Marjolein, wat een gezellige kadotasjes heb je samen met je dochter gemaakt. Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges!