Ik was het niet van plan maar heb toch nog een kerstkaartje gemaakt.
Een ronde deze keer, ik zag ze op meerdere plekken voorbij komen en dacht waarom ook niet.
De boom, de t.v. en de accessoires zijn allemaal van Tim Holtz.
De tekst is van Sizzix en de cirkelachtergrond van E.C.D.
En zien jullie de kerstman op het scherm, grappig toch?
Ook dit kaartje kreeg weer een standaardje.
Ik had er echt plezier in om dit kaartje te maken.
Nu nog linken bij 52WTC en dan stop ik even met de kerstkaarten.
Vanaf nu wil ik iedere week een kaartje maken voor Sarah voorlopig, nu ze in Amsterdam woont, sinds afgelopen weekend wil ik haar even een steuntje in de rug geven met lieve kaartjes.
Het is natuurlijk leuk maar ook spannend, een nieuw huis met nieuwe mensen en een vreemde stad waar je nog niet de weg kent in het vrije leven.
Maar ze zal echt haar draai wel vinden want Sarah is een erg stoere meid.
Misschien is het meer om mijn "legenestsydroom" een plekje te geven.
Een deel van jullie heb ik al bezocht en de rest doe ik straks nog even.
Vanmiddag ga ik lekker in de tuin een boek lezen.
Genieten van het heerlijke weer.
Fijne dag allemaal,
liefs,
Marjolijn.












