Ik kwam laatst zo'n leuk gifje tegen, helaas kan ik het hier niet geplaatst kan krijgen.
Is van mini-studio A.I.
In ieder geval inspireerde dat mij tot het maken van dit kaartje.
De monstertjes kwamen dus uit de kast.
En ook de leuke frames van Annette, everyday elements (E.C.D.)
En ik noem het de basissets, ook van E.C.D.
Daarmee maakt ik het frame waar het monstertje in staat.
3 keer raden naar wie dit kaartje gaat, ....
Voor de tekst gebruikte ik een supergaaf stenciltje, daar ben ik zo weg van, het lettertype.
Helaas kreeg ik de potloodstrepen niet goed weggegumd maar ach, het zijn monstertjes hè, die maken overal een rommeltje van.
Vandaag kon ik dus heerlijk fröbelen in mijn hobbykamer, zo blij dat het even iets minder warm is.
Ik heb mijn tote al beneden gezet dus mocht het weer de spuigaten uitlopen dan kan ik in de huiskamer een beetje fröbelen. Op mijn oude hobbykamer was het iets minder warm maar dat scheelde niet echt heel veel dus dit is een prima oplossing.
Ik wens jullie nog een fijne zondagmiddag, ik ga zo wandelen met Eva en Koby, ook lekker nu.
Liefs,
Marjolijn.














