zaterdag 26 oktober 2024

Halloween lantaarntje

Donderdag was ik bij mijn vriendin en "vierden" we samen Halloween.
Voor haar had ik een aangeklede tag gemaakt die later nog wel ergens voorbij komt maar helaas had ik totaal geen inspiratie, was ook echt niet tevreden over wat ik gemaakt had . 
Tja soms gebeurd dat. 
Van haar kreeg ik echter weer zo'n mooi aangekleed kistje, echt prachtig!
Ja zelfs voor Halloween kan iets prachtig zijn. 
Een foto daarvan laat ik nog wel zien bij mijn eigen creatie.
Daarnaast had ze voor mij een superleuk, lief tasje met een spookje er op, dat laat ik ook nog wel zien.
En, een setje met Dies van dit ontzettend lieve spook hondje. Ik was ook weer opslag verliefd!!😍
Het was in ieder geval weer gezellig, lekker bij gekletst en we hebben een beetje zitten fröbelen samen en zijn even een winkeltje bij haar in de omgeving gaan bezoeken. 
Met dat leuke setje ben ik de gisteren direct aan de slag gegaan en ik vind het nog leuker dan ik al dacht. 
Het lantaarntje is van Crealies, ook zo leuk!
Dat kreeg een open venster waar ik bewerkte Acetaat in verwerkt heb,
 eerst met alcoholinkt en daarna met een 3D embossingmal door de big shot gehaald. 
De kleur zie je helaas niet zo goed.
Het hondje plakte ik in een hoekje er op.
Aan de sluiting maakte ik nog een tagje met allemaal al heel oude spulletjes maar nog steeds zo ontzettend leuk!
Ik ben zo blij met al mijn "nogmaarzeldengebruikte" hobbyspulletjes!
Heerlijk dat shoppen in je eigen winkeltje.

In het lantaarntje zit nu een speeltje voor Koby, de hond van mijn dochter.
Ik weet zeker dat zij het lantaarntje erg leuk vind en, ook een zij, het speeltje!

Met dit lantaarntje ben ik overigens al een paar dagen aan het spelen. 
Ik maak er namelijk een aantal voor onder de kerstboom. 
Nog geen idee wat ik er in ga doen maar dat zal wel iets lekkers of iets leuks worden. 

Vandaag wordt de klok een uur terug gezet dus een uur langer fröbelen of lekker wandelen want het is heerlijk weer.
Ik was alweer om 6 uur wakker dus het wordt een lange dag.
Geniet allemaal van je weekend, 

bedankt weer voor je bezoekje, ik waardeer jullie leuke reacties heel erg.
Zag dat er weer een paar volgers bij zijn maar ik kan ze niet vinden zelf. Geen blog? 
Christina en Hermien?
Anderen lukt het niet om mijn blog te gaan volgen wat jammer is natuurlijk maar dat zal misschien wel een tijdelijke bug zijn, geen idee. 
Ik heb zelf niets gevonden wat ik zou kunnen doen. 
Gelukkig vinden we elkaar toch wel. 

liefs,
Marjolijn. 

Geen opmerkingen: