donderdag 14 april 2016

Sailing by to say Hi!


Volgende week is mijn nichtje jarig, ze wordt alweer 15!!!
Natuurlijk moet daar een leuk kaartje voor gemaakt worden en ik kan het hier gerust laten zien want zij kijkt niet op mijn blogje bij mijn weten.
Heerlijk zitten spelen met de Tag van DDBD.
Erg leuk en op vele manieren te gebruiken.
Ik heb het onderste gedeelte naar boven gevouwen zodat er een insteekhoesje ontstaat. 
Daar zit dit envelopje in met daarin een kaartje dat ik vergeten ben om te fotograferen.
Waarschijnlijk verwacht ze dat daar ook haar verjaardag geld in zit maar helaas, dat wordt even verder zoeken.
Dan moet je niet bang uitgevallen zijn want vlakbij zwemt een haai rond!!
Tilda is ingekleurd met distressinkt, sinds lang ben ik eens tevreden over mijn kleur capaciteiten.
Verder heel veel leuke stansjes van Joy! gebruikt die bewerkt zijn met distressinkt.
Het zal een heel gefröbel worden maar met een pincet is het geld er goed uit te halen.
Hopelijk lukt het zonder het flesje te breken.
Om het kaartje zit een folieverpakking met daaraan nog een leuke ticket en het superleuke stansje dat ik van Daan kreeg!
Kusjes.
Ik hoop dat ze er blij mee is.
 
|Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij Midweek Magnolia's
Vandaag kreeg ik ook mijn prijs die ik gewonnen had bij Creatijd met het "wieisdemolspel"
Jo organiseert dat elk jaar, zo leuk en extra spannend om te kijken. Ik had geen flauw idee wie de mol was maar uiteindelijk bleek ik toch juist gegokt te hebben.
Ik kreeg als beloning een prijsje van Creatijd, was met toegezegd, nou dat prijsje is een hele prijs geworden, jeetje, volgens mij hebben Monique en Frans de hele prijzenkast leeggetrokken.
Erg leuk en ik ben er heel erg  blij mee.
3 leuke vrolijke knip en kleurbladen die als tags gebruikt kunnen worden, Vellum bloemen, mooie greyboard bloemenranden, Leuke rub-ons, een prachtige MD craftable mal van een erg mooi landhuis en superleuke baby drops, zo leuk op geboortekaartjes! Ik ben er reuzen blij mee, Jolanda, nogmaals bedankt voor het weer organiseren van Wie is de Mol? En Frans en Monique, super bedankt voor deze mooie prijs!
 
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: