dinsdag 4 december 2012

It's your day.

Dit kaartje heb ik afgelopen week gemaakt, ik ben er mee begonnen tijdens de s.o.l. bij Kreja Thea.
Raffaela had weer een erg leuk kaartje in de aanbieding, een easel met "deurtjes".
Ik heb het die avond niet af kunnen maken en dan blijft het toch liggen merk ik, gisteravond de draad weer opgepakt en het kaartje dus afgemaakt.
Het papier dat ik gebruikt heb is uit de paperpad van E.P. this&that.
De basis is kraftpapier.
Het vogeltje is weer zelf gemaakt en Tilda is ingekleurd met distressinkt en bewerkt met stickles.
Deze tekst zag ik op een stempel en heb ik gekopieerd en op design papier geprint.
Eigenlijk stond er, tomorrow, maar ik vind dat je niet moet wachten tot morgen met je dromen te verwezenlijken. Vandaar dat ik er "Today" van heb gemaakt.
Deze bloemetjes zijn gestanst met een crealies stansje de swirl ook gestanst maar ik weet niet meer welk merk.
 
Wie zal ik dit kaartje eens sturen???
Ik denk dat ik het al weet.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 


10 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat een prachtig kaartje Marjolijn, heel leuk model en super leuk papier heb je gebruikt.
Vind je tekst binnenin echt geweldig mooi.

Groetjes Jacqueline

Chantal zei

Wauw, wat een mooi kaartje zeg. Design van de kaart vindt ik ook erg leuk, zeker bij verjaardagen met wat geld erin. Echt een speelse, leuke kaart.

Groetjes,
Chantal

elske zei

wat een super schattig kaartje erg leuk zo met die deurtjes
groetjes elske

gré zei

het is een super mooi kaartje

groetjes gré

bmartes zei

Ik vind het een schattig kaartje, met prachtig papier!! Wat een lieve kleine bloemetjes! En het magnoliaatje is weer heel lief...
Liefs,
Arja

Cora Hoekstra zei

Erg leuk gedaan zo, je bent weer even into de magnolia`s

scrapdictive zei

Leuk idee!
Kaartje vind ik erg mooi geworden.

Unknown zei

Super lief kaartje!! leuke bloemetjesstans is dat.

Brendaxx zei

Prachtig kaartje!!

Maja Rijkers zei

Prachtige kaart weer Marjolijn! Zoals we van je gewend zijn met veel kleine en schattige details. Een topper!