zondag 23 maart 2014

Album olde curiosity shoppe (1a en 1b) (348)

 
En weer een stukje verder met mijn album, naar een voorbeeld van Xannero.
Pagina 1 en 2 zijn ook af.
Misschien nog wat details toevoegen als ik de foto's in ga plakken maar voor nu is het klaar.
De kaft open.
Is het niet leuk?????
Zie je de ingeschoven "tag" links?
En de mini en tags uit de zijkanten.
De volgende pagina, dit is de achterkant van pagina 1.
Weer een ingeschoven tagje maar ik heb vergeten om het eruit te schuiven, het okergele achter het lijstje.
De linkerflap kun je helemaal uitvouwen en daar kunnen foto's of journaling op.
Dit is de andere kant.
 
Dat was het weer even,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 
Oh ja wil je straks ales bij elkaar zien, kijk dan hier

donderdag 20 maart 2014

Album olde curiosity shoppe Gr45 (4b) (349)

Iedere keer opnieuw praat ik over een album waar ik mee bezig ben.
Gisteren heb ik eindelijk een pagina helemaal afgewerkt en die wil ik nu graag aan jullie laten zien.
Het idee is zeker niet van mij zelf en ik ben het album compleet aan het liften al gebruik ik hier en daar een ander papiertje of doe ik het niet iets anders.
De reden daarvan is dat ik net niet genoeg papier heb besteld om het album precies zo te maken als het is dus ik ben in mijn Graphic 45 map gedoken en daar zat nog meer dan genoeg bruikbaar papier in dat er goed bij past.
Het leuke van dit album en dit papier vind ik dat er zoveel te zien is dat je oneindig kunt blijven knippen, plakken en combineren.
Om er nu eens echt "feeling" voor te krijgen ben ik gaan zoeken en zo kwam ik uit bij Anna, from Anna's paper creations.
Ik vond het papier al zo mooi en toen ik dit album zag dacht ik dat wil ik maken.
Het duurt alleen iets langer dan ik gehoopt had want het is echt enorm veel werk en ik wil graag tussendoor ook nog andere dingen doen.
Hieronder nog wat detailfoto's, ik heb de labels aan de achterkant niet met designpapier bekleed omdat ik vrees dat ik anders te kort kom.
Wie weet doe ik dat nog als ik de foto's er in ga verwerken.
Mijn bedoeling is om er straks alle oude familiefoto's die ik heb in te plakken.
 

 
En al is het stralend weer vandaag, ik ga eerst lekker verder met mijn album en daarna maar even naar buiten.
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

zondag 16 maart 2014

Tag birdhouse (350)

Vandaag een tag gemaakt.
De tag eerst bewerkt met distressinkt vintage photo, daarna geëmbost met een mal van sizzix. De mal eerst ingesmeerd met walnut stain distressinkt.
Het vogelkooitje is bewerkt met embossingpoeder.
De rondjes hout heb ik geknipt van een tak, daarop gestempeld. Het vogeltje komt van een wasknijpertje.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

dinsdag 11 maart 2014

Klapzoen!!! (liftchallenge) (351)

Vandaag een kaartje zitten maken, via via kwam ik op een heel leuk lift challenge blog.
Meestal pik ik er een paar dingetjes uit en ga ik aan de slag om er mijn eigen versie van te maken maar nu was het de bedoeling dat je echt het voorbeeld lift.
Het was een superleuk kaartje met ook nog erg leuke voorbeelden van het DTteam daar en zo ontstond het idee om dit er van te maken.
De bloem heb ik zelfgemaakt van rode organza met oranje fluwelen bloemen erin geprint.
Met de heattool heb ik de uitgeknipte blaadjes vormgegeven.
Het hart van de bloem is met glaskraaltjes gevuld zodat het echt wel een beetje op een klaproos lijkt.
De notitieblaadje heb ik ook zelfgemaakt met de bind it all en de Tim Holtz lineaal.
De paperclip heb ik ooit gehad en kwam nu eens van pas, zo zie je maar wie wat bewaard....!
Het tekstlabel is gemaakt met de stans tattered banners.
I.p.v. de parels heb ik wat hotfixsteentjes en 2 lieveheersbeestjes gebruikt.
Dit wordt dus mijn inzending voor de challenge.
Hieronder het voorbeeld van waaruit gewerkt moest worden.

 
Morgen komt mijn pakketje voor mijn Project life dus dan kan ik lekker aan de slag!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

maandag 10 maart 2014

Tag Imagine. (352)

Ik ben gewoon begonnen en toen gewoon maar doorgegaan,
heb niets bedacht en zo kwam van het een het ander en uiteindelijk dit.
 
Gebruikte materialen,
Tag, glad papier, gesso, distressinkt, pennen wit en zwart, al lijkt die laatste paars?! embossingpoeders en ook frantagé.
Stempels, van SU en stampotique.
Soft klei voor de vlinders en de woordjes.
Snow marker, links onder.
Stansjes, de vleugels achter de vlinders en een randje rechts en links onder.
Een mask, zie het muurtje, wat kokoshaar o.i.d.
 
Mijn bedoeling was om eens iets te doen met mixed media, tja, of dit het nou is?
Maar ik ben heel tevreden met het resultaat.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.