En weer een stukje verder met mijn album, naar een voorbeeld van Xannero.
Pagina 1 en 2 zijn ook af.
Misschien nog wat details toevoegen als ik de foto's in ga plakken maar voor nu is het klaar.
De kaft open.
Is het niet leuk?????
Zie je de ingeschoven "tag" links?
En de mini en tags uit de zijkanten.
De volgende pagina, dit is de achterkant van pagina 1.
Weer een ingeschoven tagje maar ik heb vergeten om het eruit te schuiven, het okergele achter het lijstje.
De linkerflap kun je helemaal uitvouwen en daar kunnen foto's of journaling op.
Dit is de andere kant.
Dat was het weer even,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
Oh ja wil je straks ales bij elkaar zien, kijk dan hier
