En weer een leuk item gemaakt met de scrapkit, helaas nog steeds geen lay out maar misschien ga ik met deze foto's wel een lay out maken.
Het huisje is gemaakt met een templatemal van Joy, ook verkrijgbaar bij Scrapfever.
Hij werkt hetzelfde als de mal uit de kit van het taartpuntje. Ik heb hier wel het dakje rondom met 1" vergroot omdat ik graag een randje wilde maken met een pons en ik vind een overhangend dakje ook leuker.
De boompjes zijn gemaakt met de die van Marianne design. Het hekje met een sizzix die en de vogeltje met de cricut, Serenade cartridge. Sinds ik mijn gypsy heb ben ik weer opnieuw verliefd op mijn cricut.
Alle randen zijn bewerkt met distressinkt, alle details bewerkt met (distress) embossingpoeder.
De plaksteentjes op de boom komen van het kruitvat.
Het bolletjeslint zat ook in de kit van SF.
Ik ben er best wel even mee bezig geweest want steeds vond ik het huisje niet af. Ik zou er nog wel een heleboel bij willen doen maar vond het ook wel weer goed genoeg zo. "Less is more" zeggen ze weleens.

Dit vind ik zo leuk om te doen, lekker freubelen.
Hier nog een foto van alles wat ik tot nu toe gemaakt heb met de scrapkit.
Bedankt weer voor het kijken en tot het volgende projectje.
Liefs Marjo(Lijn)
























