zondag 16 juni 2024

Tag folder Halloween

En dan ineens ben ik met Halloween bezig, haha.
Wat heb ik heerlijk zitten spelen de afgelopen dagen. 
Lekker kliederen en uitproberen en uiteindelijk deze tag  folder gemaakt.
Er kan nog een heleboel bij maar ik wilde hem toch vast laten zien.
Alles is er aan te pas gekomen, E.C.D. Tim Holtz, daar begon het mee en zelfs mijn naaimachine. 
De binnenkant is nog een beetje kaal maar die wordt vast nog gevuld. 
Dit is de andere kant als je hem helemaal open vouwt.
Het begon allemaal hier mee. 
Afgelopen vrijdag was ik bij mijn vriendin Daan aan het fröbelen en zoals afgesproken zouden we alleen nog werken met spullen die we nog nooit gebruikt hebben. 
Ik kan je zeggen, zij heeft er ook een heleboel!!!!
Zelf had ik dus de set "Candle shop" van Tim Holtz meegenomen want die kaarsen vind ik prachtig alleen,... je echt, ik had ze nog nooit gebruikt. 
Mede omdat het een heel gepuzzel is en best veel werk.
Wat ik ook al best een tijdje in huis had en nog niet echt gebruikt was rusting powder en wat kleurtjes infusions van Paper Artsy, daar wilde ik ook mee spelen. Eigenlijk was ik er niet echt tevreden over. 
Het moesten kaarsen worden voor kerstmis maar ze werden zo donker en grauw dat ik ze meer voor Halloween vond, vandaar dat deze tag dus geboren is. 
Dat spelen met de rusting powder was ook nog een dingetje maar uiteindelijk, na wat filmpjes kijken op You-tube had ik het trucje door. Ze zijn zo prachtig mooi geworden! 
In het echt is het nog veel mooier dan op de foto. Vooral de kandelaars zijn zó mooi.
Ik heb ze ook nog wat aangezet met een vleugje gilding wax. 

Gebruikte artikelen van E.C.D. 

Tag folder 2144
C014 pretty pastels
Tim Holtz "candle shop"
Infusions
Rusting powder

Vanmorgen heb ik ook nog soezen gebakken die straks gevuld worden met aardbeien en slagroom, het eten is voorbereid dus straks ga ik voetballen kijken met mijn dochter en hopen dat het Nederlandse elftal wint, ik ben niet echt een voetval fan maar de grote evenementen vind ik wel leuk om te kijken, vooral als Nederland meedoet. 
Ze moeten wel eerlijk en sportief winnen anders haak ik af.

Fijne dag nog allemaal en bedankt voor je bezoekje,
Ik kom morgen weer langs een rondje inhalen. 

Liefs,
Marjolijn. 

20 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Waarom kan deze niet voor kerst? Je flappie label is een plaatje met de prachtige kaarsen van Tim. Van de rusting powder ga ik ook eens filmpjes kijken, mijn nieuwsgierigheid is aangewakkerd! Ook weet ik hoe moeilijk een stikrandje op papier is met de naaimachine, sjappoo Marjolijn. Heerlijk zo'n dagje met vriendin en dingen uit proberen. Ik ga straks ook naar mijn vriendin, leuten en samen koken, ik ben ook niet echt van de voetbal maar misschien staat ie toch nog op de achtergrond aan. Fijne middag met je dochter,
xx Gerie

Claudia's kaartjes zei

das een toffe tag. Je kaarsen zijn echt kei tof geworden. En naaien op je tag zo leuk. Ik doe dat ook graag.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

anita01 zei

Mega gezellig samen met je vriendin aan de knuts.... heerlijk verhaal en leuk samen aan deze nog niet gebruikte producten werken, succes met de voetbal hier ook kijken met z'n alle echt te leuk met lekkers op tafel xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat is het nu al mooi geworden Marjolijn. Wat een gaaf idee om zo samen met spullen aan de slag te gaan die je nog nooit gebruikt hebt. Die kaarsen zijn prachtig en ook zoals je de tagfolder bewerkt hebt is mooi. Dat stikrandje geeft er wel iets speciaals aan. Mmm, klinkt goed, soezen met aardbeien en slagroom. Ik krijg trek hihi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is nog eens een goed idee, zo'n freubeldate met spullen die je nog niet eerder hebt gebruikt. En altijd fijn te ontdekken dat een ander er ook een heleboel heeft! Soms denk je dat je de enige bent met iets...maar dat is meestal niet zo!
En die kaarsen met kadelaars zijn schitterend! Wat heb je ze ook mooi gemaakt.
Wij hebben geen voetbal gekeken. Peter houdt er helemaal niet van en de uitnodiging voor de verjaardag om daar samen te gaan kijken in het begin, was wel leuk ,maar we zijn pas om 17 uur aangehaakt en dat deden de meeste mensen...toen onze jongens nog thuis woonden keek ik altijd met hun. peter ging dan de auto wassen of boodschappen doen of in de tuin😂wordt hij nog steeds mee geplaagd!

Hobby Hoogland zei

Wat mooi en wat zijn die kaarsen prachtig.
Ook nog een stikrandje met de naaimachine maakt het echt af.
Ben wel nieuwsgierig of er meer op komt.
Hier ook nog wel spulletjes die nog niet gebruikt zijn .
Mijn moeder zei altijd moet honderd worden voor wat ik nog wil , zal voor mijn ook wel wat wezen.
groetjes Marjan.

gerda zei

Heel speciaal,en zoals iemand anders al vermelde ook geschikt voor kerst.

Kaartenkraam zei

Ik zie niet in waarom deze kaart niet voor kerst zou kunnen hoor, ik vind hem prachtig! Geweldig van kleur en zo mooi bewerkt zowel van binnen als van buiten. De kaarsen met kandelaars zien er super uit. Knap stikwerk ook.
Leuk om dit samen met een vriendin te doen, lijkt me.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

oo wat is die leuk kan evengoed voor kerstmis gebruikt worden. Wat een prachtige kaarsen zijn dat. Heerlijk samen aan de knutsel.Fijne dag, groetjes Doris

femke zei

Heey Marjolijn,

Wat een gave tag folder zo ver en persoonlijk vind ik die zowel voor Kerst als Halloween kunnen. Die kaarsen moet ikzelf ook nog steeds gebruiken. De bedoeling was met de December Daily 2023 maar daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomen. Ik ben benieuwd hoe dit gave mapje uiteindelijk word.

Groetjes Femke

Marjan zei

Heel gaaf gedaan deze kaart, wat heb je kaarsen mooi gemaakt! Vind ook dat dit best kan voor kerst, hoor. Mooie stikrandjes erbij. Ik deed dat vroeger vaak, tot mijn naaimachine eraan ging, durf het nu niet meer met de nieuwe.

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuk tagmapje en deze kan zeker ook voor de kerst. Ergens een kleine toef rood en het is echt een kersttag al kan hij natuurlijk ook voor Halloween. Verstuur jij dan ook dingen? Want anders zou ik iets kleins rood maken zodat je 'm toch kunt versturen/gebruiken voor de kerst. Hij is verder wel erg mooi.

Lieve groet, Petra

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige gave tag/kaart Marjolijn, super gedaan......gr karin

karin zei

Mooi gemaakt met deze techniek. De kaarsen zien er prachtig uit. Dit kan toch voor kerst ook in deze kleuren?
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het halloween thema mooi die kaarsen ik vind dat het ook voor kerst kan hoor mooi details heb je gebruikt
groetjes ellen

Trudy zei

Eerlijk gezegd dacht ik dat deze prachtige kaarsen voor de kerst waren! Dat kan prima volgens mij! Ze zijn echt heel erg mooi!
Ik ben ook niet echt een voetbalfan maar dit soort wedstrijden kijk ik ook!
Gelukkig hebben ze gewonnen!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Dit is echt waanzinnig Marjolijn!
Gave kleurencombi en die kaarsen zijn helemaal TOP!!

Bernadet zei

Dit is waanzinnig Marjolijn.
Gave kleurencombi en die kaarsen zijn helemaal TOP!!

Jolanda Goes zei

Wat een goed idee, zo'n knutseldate met spullen die je nog niet eerder hebt gebruikt. En supergaaf resultaat, wat zijn de kaarsen ook mooi geworden zeg. En het stempel- en naaiwerk op je tag vind ik ook super.

Ellen zei

Hoihoi, wat heb je dit weer schitterend gemaakt en die kleuren zijn echt fantastisch!
Ik wil je hier ook gelijk even van harte feliciteren met je verjaardag en hoop dat je tot nu toe een prachtige dag hebt gehad en de zon heeft iig zn best gedaan voor je.
Misschien leuk als ik jouw adres mag hebben om je de volgende keer een kaartje te kunnen sturen.
Groetjes Ellen