donderdag 19 oktober 2023

My simple life...

Dit is weer een van mijn favoriete sets uit de serie. Zo gaaf voor meerdere doeleinden.

Esther heeft weer zo'n leuke collectie gemaakt, ik raak niet uit gespeeld.
Voorheen gebruikte ik in de planners alleen spullen uit de Planner of sidekick collectie, nu combineer ik het voortaan met de andere collecties zoals die van Annette in dit geval.
Het maakt het allemaal nog leuker, om mee te spelen en om naar te kijken. 
In dit geval ben ik er nog niet helemaal uit voor mezelf of ik hier nog een titel op wil maken of dat ik het hierbij laat. Er zitten nog geen foto's in dus afhankelijk daarvan besluit ik wat ik ermee ga doen.
Deze set lijkt op een soort filefolder, of een kaart als je dat wilt. Er zitten erg leuke details bij voor de afwerking en diverse sleutels. Ook een slot/slit Die met 3 gleuven, ik heb hem in de kaartjes gebruikt en daar een ingekorte tag in geschoven. Om maar één opening te krijgen heb ik de Die op de rand van de kaart gelegd bij het stansen. De kaarten heb ik gemaakt van DCP papier en bewerkt met distressink en stencils.
De tag heb ik ingekort en daar wat stempels uit Annette haar collectie op verwerkt. Rechts de slider uit een eerdere set van Esther, in dit geval heb ik hem gewoon helemaal vast gelijmd en de hoekjes afgerond met een hoekpons van 4 mm. Ook is er 1 framepje afgehaald anders vond ik hem te lang. Verder wat leuke details zoals de coffee bekers en de wijnfles.
Misschien dat ik dit wel ga gebruiken voor foto's van een gezellig etentje. 
Ook hier een met stempels bewerkte ingekorte tag en op de kaart een item uit een eerdere set van Esther P.E. 06. Op het kleine kaartje heb ik ook gestempeld en dat kan er uitgeschoven worden zodat er op de achterkant nog wat journaling kan worden geschreven.
Om het nog eens goed te bekijken hier nog wat foto's als hij niet in de planner zit. 
Het is dus ook een erg leuke set om een kaart mee te maken.
Op de achterkant nog een prachtig element uit de collectie van Annette. 

Het papier dat ik gebruikt heb komt uit reminiscence book 5 van Esther, eindelijk heb ik de stap gewaagd om er in te gaan knippen en snijden. 

Gebruikte artikelen E.C.D. 

en uit de nieuwste collectie
2076 Wallet with keys

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow Marjolijn, wat heb je dit weer prachtig gemaakt, zulke mooie warme kleuren en mooie items erop verwerkt. knap hoor!!!
gr Alma
gaat het weer wat beter met je nek enschouders?

Kitty zei

Het ziet er weer supergaaf uit, en wat een heerlijke herfstkleuren!

Marjan zei

Altijd weer zoveel te kijken op jouw planner pagina's, je bent er echt heel erg goed in! Mooi!!!

GerJanne zei

Oh wat is dat moeilijk om te gaan knippen he? Dat heel mooie papier vraagt erom niet verknipt te worden...en dan denk ik ook nog: zonde als het op is. Het slaat nergens op, maar ik begrijp je wel.
Het is een heel mooie set zo te zien en ik kan me indenken als je plannerpagina's maakt, dat je er eindeloos mee kunt spelen!

Els zei

Wat kan je dit toch goed Marjolijn en ook deze pagina's zien er weer prachtig uit. Een feestje om hier naar te kijken met zoveel leuke details.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Super tof en prachtige set!!! xx Gerie