maandag 28 augustus 2023

Friends to the end....


Ik heb geen idee hoe men dit kaartje noemt. Ooit heb ik er een van S@ndra ontvangen en ik vond het zo leuk. Ik heb het goed bestudeerd en nagemaakt. 
Ik kan er geen filmpje van vinden op you-tube al zal het er misschien zijn.
Misschien maak ik er zelf wel eens een foto workshopje van, of misschien weet iemand hoe het heet en heeft die een linkje voor me. 
In ieder geval, het is dus een kaartje dat kan staan, zo leuk!
En,..... toen kreeg ik de gouden tip van Ellen.
Het kaartje heet "kaart in standaard" en is op pinterest/you-tube zo te vinden. 
Ik had iets heel anders in gedachten, dat is meestal zo bij mij, haha, maar het is dus dit geworden. 
Eigenlijk wilde ik het lieveheersbeestje gebruiken maar deze is ook zo schattig en zodoende werd het dus het bijtje, op de pompoenen. 
Het zou ook een kerstkaart worden maar dat is ook niet gelukt😂😂
Het werd een kaartje voor een jarige job!
Op de achterkant kan ik nog een lieve boodschap schrijven.
Het onderste gedeelte kun je over het kaartje heen schuiven.
Of, je kunt het kaartje naar beneden vouwen, misschien past hij dan wel in een slimline envelop, die heb ik niet dus ik kan het niet proberen. 
Toen ik het indertijd kreeg zat het zoals op de 1e foto, dan past het ook in een gewone envelop en het is ook extra leuk als je dan aan het strikje trekt en je ziet wat er tevoorschijn komt. 

Ik gebruikte voor dit kaartje een tag van Esthers laatste collectie, de pompoenen van Annette en het bijtje van Joset. 
Bij elkaar weer een vrolijk geheel. 

Ik weet al wie ik er blij mee ga maken maar dat zeg ik nog niet. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Superleuke creatie, lang geleden maakte ik er ook zo eentje (ik gaf workshops in het huis waar mn moeder woonde en viel goed in de smaak bij alle dames)
Jij hebt er iets leuks van gemaakt met de schattige bij.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je met deze schattige bij gemaakt. Leuk model ook. Ik zou niet weten hoe het heet, helaas. Mooi versierd ook met de pompoenen, eikels en een mooie bloem. Een heel mooi geheel zo.

Creatieve groetjes, Astrid.

Ellen zei

Hoihoi, hier ben ik nog even met de link naar je kaart.
Ik krijg het adres niet in dit reactieveld gekopieerd maar als je in Pinterest bij zoeken “kaart in standaard” typt krijg je als eerste jouw kaartje.
Hoop dat het lukt!
Lukt het niet dan kan ik de link via je mailadres sturen.
Succes!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Ellen zei

Dankjewel! Er is denk ik iets niet goed gegaan want het linkje werkt niet…ik krijg een vergroting van je foto’s te zien!
Groetjes Ellen
Ellens Greetingcards

Ellen zei

Nog even haha…ik klikte niet helemaal op het linkje sorry het is oké 🤗
Groetjes Ellen

Marjan zei

Wat fijn dat Ellen je de tip kon geven waar je dat model kon vinden, lang leve blogmaatjes èn YouTube! Het is weer een superkaart, veel leuks op te zien en ja, dat model is gaaf!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een bijzonder kaartje, nooit gezien dit model.
ga het ook eens opzoeken.
gr Alma

GerJanne zei

Sjonge, dat is een leuk model! Deze ken ik niet en ga hem beslist opslaan om eens te proberen. Je hebt hem erg leuk aangekleed. Kan natuurlijk voor allerlei gelegenheden! Maar met het bijtje en de pompoenen is hij superleuk.

Marjolijn van Elsberg zei

Gelukt!

Marjolijn van Elsberg zei

Deze ga he zeker vaker dan 1x maken!😁

Marjolijn van Elsberg zei

Echt leuk om te maken dit kasrtje.

Marjolijn van Elsberg zei

Zeker wat zouden we zonder elkaar en de social media toch moeten. 🙈😊

Els zei

Een super leuke kaart en leuk model. Heel lang geleden heb ik ook eens zo'n kaart gemaakt. Dit bijtje vind ik erg leuk hierbij. Handig dat je zo'n mooie kaart plat kunt versturen.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig leuk deze pop-up kaart(soort van). Leuk dat je hem zo weg kan zetten en dat bijtje is haast te schattig tussen de mooie pompoenen . Heel mooi gemaakt Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda