donderdag 29 juli 2021

Summertime, here comes the sun

Oh wat een leuke nieuwe set heeft Esther weer ontworpen voor de planner essentials, maar je kunt er ook heel leuk gewoon een los album mee maken.
de "Mason Jar" set
Dit is de allereerste pagina die ik er mee gemaakt heb. Lekker zomers en met een koel drankje als inhoud. Heerlijk!!

De flamingo's zijn ook zo lekker vrolijk en doen mij altijd denken aan de zomer, 
Helaas..... zijn de flamingo's niet meer te koop. 
Blij dat ik ze heb.

De schijfjes sinaasappel heb ik gemaakt met de kleine mason jar set


Ook deze mason Jar heb ik gemaakt 
echt al voor kerst. En, je ziet het goed, de mason jar is ook Op zijn kop te gebruiken. 

De leuke pinquins zitten ook in de set
En wat denk je hiervan? 
De Tin soldier uit de set van vorig jaar,
Fantastisch toch.
Met heel veel glitter!!!



Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Els zei

Een leuke pagina voor in je planner en er zijn veel leuke details te bewonderen.
Deze mooie stansen kan je natuurlijk overal voor gebruiken maar voor in de planner vind ik het een super leuk idee.
Groetjes, Els

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Marjolijn!

Scrappiness zei

Geweldige pagina's heb je gemaakt! Zomer en winter, je draait nergens je hand voor om. PS: ik krijg gewoon dorst van de eerste.

Kitty zei

Ik geloof dat ik ook maar even iets drinken moet... koffie maar eerst ;)
Leuke pagina's Marjolijn!