dinsdag 5 juni 2018

Relax....


Er komen weer een aantal verjaardagen aan dus ben ik weer eens wat kaartjes aan het maken.
Met de nieuwe ticket-mal van DDBD is dat geen straf. 
En wat vinden jullie van dat lantaarntje
is het geen schatje...…?
Aan het lantaarntje heb ik met een ijzerdraadje een hengseltje gemaakt. 
Dat lantaarntje vraagt natuurlijk om een lampje er in, ik vind het nog steeds een heel gepuzzel maar het is weer gelukt.
Als je het labeltje er uit trekt en dan op push drukt gaat het lampje branden.
Nu maar hopen dat de batterij niet leeg loopt in de brievenbus, daarom heb ik er dat papiertje tussen gedaan dat je er uit moet trekken, daarna kan hij branden. 
Met takjes blaadjes en kleine bloemetjes heb ik het kaartje afgemaakt. Lekker rustig gehouden dus. 
De tekst is geschreven met behulp van een letter-malletje. 

Op naar het volgende kaartje. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Scrappiness zei

O wauw wat een geweldig mooi kaartje Marjolijn, en zo leuk en bijzonder met het echte lampje! Mooi ook dat priegelige bloesemtakje. En vandaag wens ik je een hele mooie, fijne verjaardag toe!!