dinsdag 24 oktober 2017

Stil hier.....



Het is een beetje stil hier op mijn blog!!!
Dat is niet zomaar hoor, we zijn aan het verbouwen.
De keuken is al weg.
Nu de rest nog!!!
Mijn scrap-kamer  is dus even in beslag genomen als huis en eetkamer.
Op de zolder hebben we een keukenhoekje en verder is het enorm aanpassen.
Maar ik heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt en heel mooi gaat worden!
Straks openslaande tuindeuren, heerlijk en eindelijk die nieuwe keuken.
Dat oudje van ons heeft 30 jaar dienst gedaan dus die mag met pensioen.
Ik probeer om hier een beetje te laten zien van alle activiteiten en hoop stiekem toch een beetje te kunnen scrappen tussen alle andere bezigheden in maar het zal niet veel zijn wat er uit mijn handen komt. 

In ieder geval zijn jullie nu op de hoogte van het waarom. 

Tot snel dus weer,
liefs,
Marjo(nuevennietSCRAP)lijn. 

Geen opmerkingen: