zondag 25 december 2016

Mochilatas Eva

Mijn 2e Mochilatas is af.
Deze is voor Eva, ze heeft zelf de kleuren uitgezocht.
Net als bij de vorige tas heb ik de band gevlochten met de kumihimoschijf.
De flossen zijn supergroot deze keer, ik vind dat erg leuk!
Het patroon kreeg ik op de Knit&Knot beurs bij het garen.
Het patroon kreeg ik bij het gekochte garen op de Knit&Knot beurs in Tilburg.
Het bedrijf heet Creactivity
Het was een erg behulpzame enthousiaste dame.
Dit is de bodem van de tas, die heb ik met een ander patroon gemaakt.
Deze keer lukt het mij ook goed om het "yarn over yarn under" haken toe te passen.
Het was even oefenen maar nu weet ik al niet anders meer.

De volgende tas wordt voor mijzelf dus ik ga maar eens op zoek naar leuke kleurtjes en een mooi patroon.

Omdat het vandaag 1e kerstdag is wil ik ook graag van de gelegenheid gebruik maken om al mijn lezers een goed en fijn kerstfeest te wensen.
En vooral een vredig kerstfeest.

Mijn gedachten gaan vandaag ook uit naar de slachtoffers van het vannacht neergestorte vliegtuig.
Wat een verdriet weer voor heel veel families.
Hopelijk vinden ze de kracht om dit verlies te dragen.

Lieve groet,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Ruurdtje Spijkerman zei

Wat een prachtige tas!

Je@net zei

Wauw...wat een super gave tas, Marjolijn. Knap gedaan, joh!