woensdag 10 augustus 2016

Every summer has a story

Met de Crafty Boutique set van Joy! heb ik dit kaartje gemaakt.
Het was weer even geleden, vakantie, geen inspiratie en zin. Tja ook dat gebeurt.
Maar deze leuke set en het prachtige papier deden wonderen.
Ik vond het even puzzelen met deze DDBD card art mal en kon er ook niets over vinden, zelfs niet hoe hij heet, maar op mijn manier ben ik er uit gekomen.
Hieronder nog wat detailfoto's.
Weer heel veel leuke stansjes gebruikt van diverse merken.
 
 
 
 En, afgelopen week ook een kerstkaartje gemaakt.
Het weer was er naar en bij Noor! op FB. was een leuke scrap on line waarin dit kaartje werd
gemaakt.
Ik heb gezellig mee gedaan met uiteindelijk dit resultaat.
 
Bedankt weer voor het kijken,
 en hopelijk tot snel,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: