woensdag 13 januari 2016

Ontvangen kerstkaarten.

Met het opruimen van de kerstspullen komt ook altijd het fotograferen van de zelfgemaakte kerstkaarten die ik ontvangen heb aan bod.
Zelf heb ik afgelopen kerst niet zo veel kaarten gemaakt, kon de inspiratie en de rust er niet voor vinden.
Daarentegen kreeg ik heel mooie kaarten van anderen, weer een bron van inspiratie voor mij het komende jaar!
De bovenste kreeg ik van Sylvia met daarbij een prachtig pakket van S.U. dat ik bij haar gewonnen had.
Sylvia nogmaals dank, ik hoop er snel iets mee te kunnen maken.
Deze kreeg ik van Sabine, via de swap op het Creatijd forum.
Ik had een kaart gemaakt voor Ria.
Deze mooie kaart kreeg ik van Ria.
Deze leuke hanger kreeg ik van Marijke, hij moet een kwartslag gedraaid maar dat was ik vergeten en achteraf werkt dat heel lastig.
Els haar kaartje het straalt er af, zoveel glitter, heel mooi ook!
Deze kreeg ik van Jolanda, die nooit kaartjes maakte inmiddels een ster in het maken van prachtige kaarten!
Van Annie een art techniekje denk ik.
In het echt zijn ze altijd veel mooier natuurlijk.
Deze mooie schaats kreeg ik van Anita, echt heel leuk.
En deze van Annerieke, ook zo mooi!
Van Sandra, wat een idee met die pons, echt heel leuk!
En de laatste van Sara, wat een leuke stansjes??? zijn dat, ik wil NIET weten waar die vandaan komen, hihi.
 
Dankjewel dames, ik vind ze stuk voor stuk prachtig en heel eigen allemaal.
Zoals gezegd niet iedereen heeft van mij een kaartje gehad maar dat ga ik goedmaken al zal het geen kerstkaart worden.
 
lieve groet,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Els zei

Mooie kaarten heb je gekregen en hier staan de kerstkaarten ook nog en eigenlijk jammer om de zelfgemaakte kaarten op te ruimen. Ze gaan straks in een speciale doos.
groetjes, Els

Unknown zei

Super mooie kaarten heb je ontvangen! GEzellig he, zelf gemaakte happy mail! Gr Brigitta