zaterdag 25 juli 2015

Tilda en tag (een engel voor Janneke)

Voor mijn lieve vriendin Ellen heb ik een Tilda pop gemaakt,
ze wilde zo graag een engel voor haar dochter Janneke.
Dit is ze geworden.
Het kettinkje is gemaakt van turquoise glaskraaltjes, dat was haar lievelingskleur.
Het kransje in het haar is gemaakt met een sizzixstansje en ook daar zitten weer kleine turquoise kraaltjes in verwerkt.
Een heel klein tagje zit aan het roosje vastgespeld. daarop staat, "made with love" en dat is ook zo, elke minuut dat ik aan deze pop heb gewerkt was Janneke in mijn gedachten.
De haren zijn van wol gemaakt een mooie donkere lange vlecht.
Ook de tag heb ik gemaakt met diverse stempels en een vlinderpons.
binnen in staat een gedicht dat ik vond op internet.
Het was zo toepasselijk dat ik het er in geprint heb.
Ik laat het hier niet zien omdat er ook een persoonlijke boodschap in staat.
Ik hoop dat deze engel mijn vriendin wat troost kan brengen.
De cadeauverpakking heb ik ook zelfgemaakt van cadeaupapier van Stampin'Up!
 
Dat was het weer even.
Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

12 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een prachtig cadeau heb je voor haar gemaakt!

Ria zei

Ik heb al geschreven dat ik het zo mooi en speciaal vind, maar het is ook super lief!

Anoniem zei

Het mooiste cadeau wat ik ooit heb gekregen; zoveel liefde; creativiteit en perfectie en gevoel zit erin...zo ontzettend blij mee; ga deze engel mijn leven lang koesteren; Marjolijn; wat ben ik trots op jou dat je zulke mooie dingen kan maken! xxxxx

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel lieve Ellen, hij is je zo gegund.xx

Heidie zei

Wat een schitterende engel heb je gemaakt

liefs Heidie

Anoniem zei

Prachtig, Marjolijn, en fijn dat Ellen er zo blij mee is. De details die je beschrijft waren me gisteren niet opgevallen. Petje af!

Anoniem zei

Was mijn naam vergeten te plaatsen ...
Hartelijke groet,
Francis

marlies zei

Marjolijn wat een prachtige engel en wat superlief dat je die voor je vriendin hebt gemaakt. Missie geslaagd gezien de reactie Ellen.. Ik krijg er kippenvel van !

Je@net zei

Wauw....wat he je dat mooi gemaakt, Marjolijn. Een prachtige engel waar veel liefde, zorg en aandacht in is gaan zitten. Schitterend!

... van Sara zei

Prachtig... een hele mooie engel. Dat doet niemand je na, zoals hier al gezegd werd: zoveel liefde en aandacht in die mooie pop...

Scrappiness zei

wat een prachtig cadeau voor je vriendin Marjolijn, met veel gevoel voor details, laat dat maar aan jou over. De tag is ook schitterend. Fijn dat Ellen er zo blij mee is.

Unknown zei

Wat een prachtig en speciaal cadeau heb je gemaakt! Ontzettend lief van je.
Groetjes Maja.