vrijdag 12 juni 2015

Tilda by the sea.

Tilda by the sea.
Deze pop heb ik afgelopen week gemaakt.
ze heeft het prima naar haar zin in dit leuke huisje.
Een leuk zomers tafereeltje in de lantaarn.
Het zwempakje, jaren 50 look heb ik gemaakt van een oud zomerjurkje van Sarah.
Het stond haar zo leuk en al was het inmiddels veel te klein, ik kon er geen afstand van doen.
Nu is het een herinnering voor altijd.
en.... ik heb nog meer van die schattige jurkjes liggen. :)
Ook in de tuin heeft ze het overigens prima naar haar zin hoor.
Maar ik denk.............................dat ze heel snel naar Sarah's kamer verhuist!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

6 opmerkingen:

M@ureen zei

Ohh wat een lieffie, leuk gedaan hoor!

Greetz,
Maureen.

Margot zei

Wat leuk!

marlies zei

Marjolijn wat een super lieve en wat een schattig jurkje ! echt knap hoor !

Je@net zei

Oooh...wat een schatje. Heel erg mooi geworden, Marjolijn!

Kitty zei

Wat een beeldschoon tafereeltje Marjolijn! En wat een prachtig verhaal over het jurkje!

Anita zei

Wat een leuke lieve pop Marjolijn.
Leuk verhaal van het jurkje van Sarah.
Gewoon een tweede ronde :-)
Groetjes Anita