vrijdag 12 december 2014

Bedankje, giftcard en nog een kerstkaartje.

Er komt niet veel uit mijn handen momenteel en dat terwijl ik er zo'n zin in heb, ach ja, het zal wel weer komen.
Deze tag heb ik gemaakt als bedankje bij de bestellingen voor de klanten die Stampin'Up! spulletjes bij mij besteld hebben.
Gebruikte stempel sets.
S.U. Dictionary, Gorgeous Grunge, Kinda eclectic en Simply wonderful.
daarnaast de label en vlinderponsjes van S.U. gebruikt.
en diverse stempelinkten.
Zo ziet het er toch een stuk leuke uit.
Deze giftcard maakte ik voor een verjaardag van een kennis en als voorbeeld voor een workshopje thuis.
zo ziet hij er aan de binnenkant uit.
Ik had hem al eerder gemaakt maar deze keer heb ik er nog een klein giftcardenvelopje ingemaakt ook.
Nog leuker om te krijgen dus!
Het gebruikte papier is uit de kerstserie van Stampin"Up!
Nordic Noël designer paper.
Heel vrolijk en dit vond ik ook erg toepasselijk als cadeauverpakking.
Ze is tenslotte op de dag voor kerst jarig.
Ik vond het ook wel een leuk model voor een kerstkaartje dus ook dat nog gemaakt.
Het papier is uit dezelfde serie.
Binnen in een tagje met een kerstgroet.
 
Beide kaartjes heb ik verder heel clean gehouden,
het blijft kriebelen om veel meer te doen maar ik heb het niet gedaan!
 
Nu weer snel verder want ik wil ook nog met mijn DD aan de slag maar dat zal wel in de kerstvakantie gaan gebeuren als dat lukt want dan gaan we ook klussen.
Eindelijk die slaapkamer eens aanpakken.
Maar tot die tijd heb ik nog even dus wie weet wat er nog wel uit mijn handen rolt.
 
Dankjewel weer voor het kijken en wie nog zin heeft in een workshopje,
er is nog plak op donderdag de 18e!
 
Lieve groet,
Marjo(scrap)lijn.
 

5 opmerkingen:

scrapdictive zei

Hartstikke leuk geworden!
Vooral de tag vind ik super.

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldig leuk gedaan marjolijn vooral je giftcard ben ik dol op.

groetjes yvon....

Lenet zei

Ik vind ze super leuk ..allebei.

Je@net zei

Ziet er allemaal super leuk uit, Marjolijn!

Anoniem zei

Het ziet er allemaal erg leuk uit! Groetjes Sylvia