zondag 13 juli 2014

Stampin Up "For you"


Na het zien van de nieuwe Stampin Up catalogus had ik er weer helemaal zin in.
Dus al mijn spulletjes van SU op tafel gelegd en aan de slag.
Diverse stempelsets gebruikt en wat ponsen en dies (niet van Stampin up) deze keer.
De vlindertjes zijn wat opgebold.
En dit is de binnenkant van de kaart.
Uiteraard heb ik ook de envelop weer met stempels bewerkt, dat maakt een kaart toch net af vind ik.
Dat zie je op de eerste foto.
En dan die Sarah, oh wat een pech heeft ze en wij ook wel een beetje natuurlijk.
Vlak voor de vakantie valt ze van de schommel door een verkeerde sprong en breekt daarbij beide polsen.
Gelukkig bleef het daarbij en hoeft ze uiteindelijk niet geopereerd te worden.
Ze door iedereen flink opgevrolijkt met leuke post en lieve cadeautjes.
De vakantieplannen worden dus wel wat bijgesteld.
Fietsen gaat echt niet en voor de lange afstanden hebben we even een rolstoel want met twee armen in het gips is het toch best wel zwaar alhoewel dat ook alweer veel beter gaat.
Inmiddels kan ze al aardig uit de voeten met haar ingepakte polsen en zelfs het Loomen wil weer een beetje lukken nu de pijn weg is.
Rechts moet nog twee weken in het gips blijven, links nog 3,5 week, dan herstellen en hopelijk is daarmee de kous af en kan ze weer lekker uit de "handen". ;-)
 
Iedereen die een kaartje stuurde of op bezoek kwam en iets liefs mee nam enorm bedankt.
Het heeft haar echt goed gedaan.
 
Bedankt weer voor het kijken,liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Anita zei

Hier een beetje aandacht Marjolijn :-)
Mooi kaartje en heerlijk dat je de smaak weer te pakken hebt!!
Binnenkort heerlijk nog wat SU spulletjes erbij....Momenteel ben ik helemaal in de doosjes mood.
Heb je nog naar enevlop/box buster gekeken, heel handig hoor.

En ja die Sarah,echt sneu,maar zo te zien op de foto is ze er niet onder te krijgen.
Veel scrapplezier en nu ik bij joude vlindertjes zie kan ik niet wachten tot ik mn SU vlinder stempel/pons binnen heb.

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart, Marjolijn. Vind 'm schitterend met die vlindertjes en ook nog eens een bijpassende envelop. Mooi gedaan, joh!

Scrappiness zei

Supermooi kaartje Marjolijn! Leuk dat extra frame van hetzelfde papier en vlindertjes gaan ook nooit vervelen. De kleine rode accentjes geven het net wat fleurigheid. Ook weer helemaal "des Marjolijns" om ook de binnenkant en de envelop een extraatje mee te geven.

En Sarah is een dappere meid, gelukkig ziet ze er weer lekker vrolijk uit en kan ze toch een beetje uit de voeten nu. Succes met het verdere herstel en hopelijk wordt het toch evengoed een fijne vakantie!

Kitty zei

Prachtig kaartje en tja, je dochter was wel onthand zo, héél onhandig! Maar je moet handelen naar de situatie en dat is jullie zo onderhand aardig gelukt geloof ik ;) Hèhè, kan ik eindelijk eens iemand terugplagen. Je wilt niet weten hoeveel uitdrukkingen er zijn met been of voet erin. Toen ik met mijn been in het gips zat kwamen ze allemaal voorbij, hahaha...!

M@ureen zei

Prachtig kaartje Marjolijn!