woensdag 30 april 2014

Kaartje....oppeppertje!(340)

Soms kan iemand wel even een oppeppertje gebruiken.
Ik ben deze keer in mijn restjesbak gedoken om wat mooie papiertjes bij elkaar te zoeken, die wil ik eens gaan gebruiken voor kaarten want anders komen er alleen maar restjes bij.
Verder gebruik gemaakt van wat stansen en stempels van Stampin Up.
Oh ja en een stukje washitape en een houten vlindertje!
Witte enveloppen vind ik zo saai en met een klein beetje extra moeite zijn ze zo omgetoverd tot iets moois.
Dat ziet er toch veel beter uit!!!
 
En dan moet ik het toch even kwijt, ik vind het zo'n vreemde dag, 30 april en géén koninginnedag!!!
Maar ook dat zal wel wennen.
 
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie vintage kaart. En de envelop is prachtig zo. Ik heb je al op een aantal manieren proberen te bereiken over de vraag die je stelde aan mij, maar helaas zie je mijn berichtjes niet? Ik kan je email adres nergens vinden, dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag. En dat wil ik graag. Groetjes Miranda.