woensdag 29 januari 2014

Adore (Tag)



 
Eindelijk weer eens met mijn scrapspulletjes bezig geweest.
Gisteren was ik met Sarah aan het knutselen, ze wil iets maken met en voor haar vriendin en toen kwamen bij mij eindelijk ook weer de kriebels, ideeën genoeg maar nu nog de moed om door te zetten.
In ieder geval vandaag alvast een tag gemaakt, de hele ochtend zitten kliederen!!!
Ja echt en hoe meer geklieder hoe erger het werd maar vreemd genoeg vond ik dat het eindresultaat er toch mag zijn en ben ik er eigenlijk heel tevreden mee.
Nu maar hopen dat degene voor wie hij is het ook een mooie tag vind maar ik denk haast van wel.
Hij is voor iemand die wel even wat steun kan gebruiken, gewoon om te laten weten dat ik aan haar denk.
 
Deze kaart is tevens voor de challenge bij creapaleis, daar mag je een "alles mag" kaartje maken, dat vind ik altijd het leukste om te doen.
 
Nu weer even verder met mijn deken, dat gaat ook vlot, ik dacht dat ik al een foto op de camera had staan maar dat is niet zo dus nog even geduld.
 
Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

8 opmerkingen:

TimTop Creatief zei

Super gaaf

Stampin with Liz Design zei

Een hele mooie tag geworden, ik ga er ook vanuit dat degene die hem gaat ontvangen er blij mee is!

Je@net zei

Gaaf, Marjolijn.
Vind 'm super mooi.
Je hebt 'm zo mooi op de foto gezet. Een prachtig stilleven!

ScrapMiranda zei

Mooie tag! ik ben altijd inspiratieloos als ik een tag moet/ga maken... maar dit is een mooie!

Unknown zei

Wat een prachtige tag. Heerlijk dat er met zoveel geklieder zoiets moois uit komt.
Ik denk dat degene waar hij voor is hem ook prachtig zal vinden.

Anoniem zei

Ik vind hem prachtig!! Fijn dat je weer wat kriebels kreeg. Groetjes Sylvia

wendela zei

mooi!!!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem geweldig en je hebt hem ook zo mooi op de foto gezet. :)