woensdag 25 december 2013

Fantasiekasteeltjes gemaakt

Vandaag met z'n drietjes, jaja, Theo ook!!!! fantasiekasteeltjes zitten maken.
Met zelfdrogende klei , tempexballetjes, een cd'tje als ondergrond, verf, dew drops, flower soft, diamond dust en elektriciteitsdraad.
En uiteraard niet te vergeten, want mede daardoor wilden/konden we de deur niet uitkomen, radio 2 aan met de top 2000 allertijden op. Een heerlijke eerste kerstdag.
Dit is mijn kasteeltje.
Met een vlindertje in de top.
Deze is van Sarah, lekker roze!
Met heel veel bloemetjes.
En deze , een ijsje op zijn kop met mini ijsjes en donuts in de boom, een snoepkasteeltje.
Ook gemaakt door Sarah.
En het klapstuk van Theo, deze is nog niet af en moet nog wat details krijgen maar ik vind hem prachtig.
Het idee ontstond nadat we vorige week in de winterefteling een mevrouw bezig hadden gezien die we ook op de beurs hadden gezien.
Sarah heeft er toen een miniworkshopje gedaan en zo hebben wij het weer van haar geleerd.
 
Zijn ze niet schattig!
Heel iets anders dan scrappen maar ook weer erg leuk om te doen.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

14 opmerkingen:

S. zei

Ooooo echte droomvlucht kasteeltjes! Wat gaaf zeg!

CEE zei

Wat een mooie kasteeltjes. Helemaal zo leuk omdat jullie dit met elkaar hebben gedaan. Heerlijk tutten en frutten.

CEE zei

Wat een mooie kasteeltjes! Helemaal dat jullie dat met elkaar hebben gedaan. Lekker tutten en frutten en even de zinnen verzetten.

Unknown zei

ze zijn echt uber cute!

Scrappiness zei

Stuk voor stuk prachtige kasteeltjes. En wat een heerlijke bezigheid zo met zijn drietjes. Goed om de zinnen wat te verzetten en het begin van een mooie traditie misschien :)

jacqueline zei

Jeetje wat gaaf zeg, wat gezellig ook zo om met elkaar zo heerlijk te zitten knutselen en dan van die fantastische resultaten, complimenten.

Groetjes Jacqueline

Kitty zei

Ohhh, wat schattig, je kunt er een heel fantasiedorpje van maken zo.

Anoniem zei

Ik vind ze geweldig!! Ik het zeker onthouden om ook eens met mijn kids te maken. Groetjes Sylvia

nit@ zei

oooooooh ik ben verlieft!
geweldig die kasteeltjes,

liefs
anita

Ellen zei

wat heerlijk om zo samen je dag door te brengen. Ze zijn leuk geworden, die van Theo is zo mooi van vorm. Ik had op de beurs in utrecht deze techniek gezien en het kriebelde wel heel erg.
Jij ook alle goeds voor 2014

Ilj@ zei

Wat heerlijk lijkt me dat, zo met zijn allen aan de knutsel. (Dat zou mijn vriend echt nooit doen, hihi). Ik zie je kasteeltje zou in de Efteling staan, echt supergaaf!
Nog de beste wensen voor 2014! Groetjes, Iljs

Unknown zei

Super leuk om te zien

Unknown zei

Super leuk om te zien

Jane zei

Wat zijn ze leuk en wat leuk dat jullie dit samen gedaan hebben.