maandag 28 januari 2013

Sol-kaartje en heksen en tovenaars!

Eindelijk weer een kaartje gemaakt.
Afgelopen woensdag was het weer sollen bij Kreja Thea.
Deze keer had Raffa dit kaartje voor ons in gedachten.
Mijn eerste plaatje was echt helemaal mislukt, ik was aan het kleuren met derwent op aquarelpapier en had het gezichtje met H2o gedaan. Het resultaat was echt vreselijk. Dus opnieuw begonnen, deze keer gewoon met derwent potloden en op een kaartje van de hema.
Ik heb geprobeerd om de kleuren uit het papier van Prima terug te laten komen.
Je ziet het niet maar het is dus een kaartje in een kaartje, altijd zo leuk die ideeën van Raffa.
Buiten het Tea Thyme papier van Prima heb ik kraft gebruikt, een mooie combi vind ik.
Verder wat hartjes van de xenos diverse stansjes, randpons en een stukje (oh hoe heet dat nou?)
parels op metaaldraad van magnolia.
De binnenkant heb ik ook nog versierd maar vergeten om foto's van te maken.
 
en dan.......
het Heksenfeest van Sarah.
Wat een succes was het en wat een lol hebben we gehad. Iedereen deed goed mee, was leuk verkleed heeft goed gegeten van de heksenhapjes en ging met goede zin naar huis.
Er is al een nieuw idee geboren voor een volgende verjaardag.
 Ik kan dus weer aan de slag!
Hier alle heksen en tovenaars bij elkaar!
Ik heb een kleine 500 foto's, voldoende om een album te vullen zou je zeggen niet?
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

19 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaart Marjolijn! en het heksenfeest ziet er erg gezellig uit! Weer mooie foto's om te scrappen.

Ik weet niet of je mijn reactie op jouw bericht op mijn blog gezien hebt,maar ik zou het leuk vinden om eens te kletsen en te croppen!

Groetjes Brigitta

jacqueline zei

Wat fijn om weer een werkje van je te zien, geweldig mooi geworden, echt een hele leuke kaart.
bedoel je met een stukje "parelspray"?

Wat zien die foto's er gaaaaf uit zeg, geweldig, het plezier straalt griezelig van de foto's af wahahaha. Ik zie al weer een heel mooi album verschijnen.

Fijne avond.
groetjes Jacqueline

Ellen zei

wie had er meer lol aan de voorbereidingen? Je hebt je heerlijk uitgeleefd en de dames zullen weer een jaar lang over het heksenfeest kwebbelen. Wat verzin je elk jaar toch een leuk thema en maak je er O zo veel werk van.
Grappig die spin op de hand. Mooi kaartje ook , ik heb ook altijd problmen met inkleueren maar die van jou is goed gelukt.
O en ik zie dat je een uitgebreide scarpkamer hebt nu. heerlijk dat je alles zo kunt laten staan he.

Petra de Vroege zei

gave kaart zeg!! En wat een geweldig feest, en geweldige heksen!! Leuk als iedereen ook echt meegaat erin! Ik ben wel benieuwd naar dat album!!

Petra || 18elf.nl zei

Wat een leuk contrast in je blogje. Zo'n lief en schattig kaartje en dan die enge heksen ;-) haha leuk hoor!

gré zei

super leuk kaartje en je fotos ook hoor lachen

groetjes gré

... van Sara zei

Wat een prachtig kaartje Marjolijn!!! Is dat een tutorial die je ergens kan volgen?
Ik vind het echt super, zo lief en zoet. Jaloers dat je het kan! Zodra ik pastelkleurtjes in handen krijg, heb ik alleen maar een flets resultaat, maar bij jou is het echt top!
Enne, die foto's van het heksenfeest verraden alvast dat het voor iedereen geslaagd was! :)

mireille zei

Wat zien ze er spooky uit!
Prachtig kaartje weer, wat een werk!

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Marjolijn. En wat een gave foto's van het heksenfeest, dat gaat vast een super geweldig album worden!

Anja zei

Wat een superleuk kaartje is dat Marjolijn, helemaal passend in de heksensfeer waarin jullie afgelopen week waren. En 500 foto's, je lijkt mij wel... ;-), heerlijk, dan kun je weer zalig veel scrappen voor Sarah!
Snel weer eens afspreken!! We mailen nog!! :-)

bmartes zei

Heej het lukt weer geloof ik!
Wat een leuk kaartje-in -een-kaartje!
Echt geweldig!
En wat zullen jullie een lol gehad hebben op het feestje.
Je hebt weer lekker wat te scrappen;-)
Liefs,
Arja

Annemarie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, erg leuk met die kaart erin. Je afdrukje is ook mooi ingekleurd.
groeten Annemarie

Unknown zei

Hoi Marjolijn, wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt.
En zo aan de foto's te zien is het feest goed geslaagd.
Ik ben benieuwd naar het album, maar dat komt wel goed met al die foto's denk ik.
Ben ook meteen volger van je geworden :)

Groetjes Mariska

Scrappiness zei

supermooi kaartje weer Marjolijn met prachtige details.
Wat een geweldige heksen zie ik allemaal, helemaal leuk als iedereen zich zo enthousiast inleeft. Zo heb je ook goed eer van al het werk dat je in de voorbereidingen hebt gestoken.

sylvana zei

Zo te lezen was het een geslaagde feestje.
Ben benieuwd wat de volgende feestje wordt.
En je hebt een hele leuke kaart gemaakt

TimTop Creatief zei

3x scheepsrecht nu moet het lukken
Wat een onwijs gaaf kaartje heb je gemaakt top e leuke heksenzeg

Anoniem zei

Wat een supergaaf feest heeft je dochter gehad! Die moet ik onthouden voor als mijn dochter oud genoeg is (ze is pas 2)
Je kaartje is erg leuk!
Ik ben volger geworden.
Groetjes Sylvia

Kitty zei

Ooo, fantastisch!!

Margot zei

wat een leuk idee, het voorste kaartje schuif je dus met het achterkantje in het achterste kaartje, begrijp ik dat goed?