zondag 4 november 2012

Just having fun......

 
Op het SF forum doe ik mee aan de personal challenge.
Niet in het minst omdat ik wel weer eens een lay out wilde maken en ik er niet aan toe kwam, nu moest ik wel. En Sara had een heel erg leuke opdracht voor mij bedacht.
Zo klonk de opdracht,
 
Marjolijn... als ik je blog er eens op nakijk, zal het zowiezo al een uitdaging zijn om een LO te maken, want dat lijkt al een tijdje geleden! Smile
Maar... zo makkelijk kom je er niet vanaf!

Als ik aan jou denk, denk ik aan mooi versierde tags. Daarom wil ik graag eens een LO zien waarop je 3 tags gebruikt.
Dat is echter niet alles. Ik wil ook graag minstens 3 verschillende lintjes zien (kant mag ook) én ik wil minstens 3 verschillende designpapiertjes.
Veel plezier ermee!
 
Ik moest dus aan de slag!!!
Gelukkig hoefde de tags niet echt versierd te zijn, dat scheelde al weer een heleboel want ik was nog volop bezig met mijn halloweenknutsels en hij moest vandaag af zijn.
Maar ondanks dat toen de opdracht een heel stuk makkelijker werd vond ik het toch heel pittig.
Ik merk dat ik niet meer zoveel heb met het maken van lay outs, ik maak liever albumpjes.
Toch maar aan de slag, eerst die foto's uitzoeken.
Toen papier erbij E.P. country drive is het geworden.
En weet je wat nu het allermoeilijkste was, die drie kantjes, bandjes, lintjes.
Jeetje, niets was naar mijn zin!!!!
Uiteindelijk is het redelijk gelukt al heb ik één lintje, kantje, bandje vervangen door een touwtje, hopelijk vind je dat niet erg Sara.
Ik vind het resultaat heel leuk geworden, maar als ik er zo naar kijk kan ik werkelijk niet bedenken waarom ik hier nou weer ruim een week mee bezig ben geweest.
Nou ja, schuiven, zo, ja leuk, neen toch niet, mmmm, en als ik nou eens dit.
Herkennen jullie dat????????
Nu zit er nog geen journaling op, dat komt op de achterkant van de tags maar ach, dat hoeft ook niet voor iedereen zichtbaar te zijn.
 
Zo zijn de tags er uit, plaats genoeg dus voor een verhaaltje over deze gewone, lekkere zonnige dag in september bij de zeven geitjes.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Unknown zei

super vrolijke lo Marjolijn!

O ja, en ik heb mijn eerste tim holz stans binnen hoor, gaat idd prima in mijn cuttlebug!!

bedankt voor al je tips die je me gegeven hebt de laatste tijd, vooral die mbt mijn blog heb ik super veel aan gehad!

Cora Hoekstra zei

Allereerst wat een heerlijke vrolijke kleuren, de opdracht lijkt je goed te zijn gelukt, maar ik snap niet helemaal dat je een week ermee bezig ben geweest, ik herken dat niet. Hij is toch super en de tags voegen echt wat toe. Ik moest wel goed kijken bij het woord fun

Sonja zei

Haha, gevalletje perfectionisme?! Daar weet ik alles van;-)

Maar toch is het mooi dat je uitdaging aangaat en er dan zoiets gebeurt, zo zie je weer een hele andere kant van jezelf...

bmartes zei

Wat een leuke uitdaging!! En je layout is dan ook hartstikke leuk geworden! Heerlijke vrolijke kleuren. Moet je vaker doen zo'n layout;-)
Liefs,
Arja

Ria zei

Nou je hebt er weer iets moois van gemaakt, lekker vrolijke kleurtjes en een leuke indeling van je lootjes !!

groetjes Ria

Dora zei

Leuke lo! Heel anders, maar wel leuk!!

Jenny zei

Leuke lo heb je gemaakt van die toch wel lastige challenge.

Groetjes Jenny