vrijdag 11 mei 2012

D&Dcandy!

Vandaag sluit de candy voor deze leuke stempel en het prachtige papierblok.

Pretty paper bloc "Sweet summer"
Nog net op tijd kwam ik hem tegen op het blog van Wiebine.
Snel nog maar even een gokje wagen dus, je weet maar nooit of ik de winnaar word.
Via deze link, kun je zien wat je moet doen om in aanmerking te komen.
Naast de magnolia's vind ik dit de allerleukste stempeltjes op het moment.
Dus als je nog mee wilt doen, doe het dan héél snel!!!!

En ik ga vandaag proberen om weer iets te maken zodat ik ook weer iets kan laten zien.
Sinds ik weer aan het werken ben, heb ik niets meer gescrapt, ja dat kan toch niet hè.
Maar ik vind het zo leuk om weer aan de slag te zijn, lieve bewoners, leuke collega's,
weer lekker bezig zijn buitenshuis!
En als beloning straks weer een leuk salarisje (ik werk niet zoveel uren) om leuke dingen mee te doen, dat is toch heerlijk!!!!
Nu weten jullie volgers dus waarom het wat langer duurt maar ik ga mijn best doen hoor.
Ik moet alleen mijn draai nog een beetje zien te vinden maar dat gaat vast goed komen,

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: