donderdag 26 mei 2011

2 kaartjes

2 Kaartjes gemaakt.
 Ze zijn al op de post dus ik dacht, ik kan ze wel laten zien.
De eerste is een kaartje dat ik compleet gelift heb. Sarah had zo'n prachtige kaart gehad van Raffaella en die kon ik nou eens mooi als voorbeeld gebruiken.
Ik heb alleen hele lichte kleurtjes gebruikt en dat maakt hem toch weer heel anders.
Hij is ingekleurd met derwent soft.
Gebruikte kleuren.
C580-C590-C130-C190-C580-C610-C360
Roze cardstock,  vintage-design papier van de action.
Scrappersfloss, bloemetjes, puffy paint, natuurlijk materiaal,
crackle accents.
Verder gebruik gemaakt van de Crealies In Shape mal-1.
Hart en zwaantjes, Nellie Snellen
Knoopjes, Joy
Tag, Magnolia
3d bloemen, sizzix.
Daarnaast wat stempels uit de oude doos gebruikt en uiteraard bruine stempelinkt.  
Een heel ander kaartje, maar hopelijk valt die ook in de smaak.
Hier heb ik gebruik gemaakt van de weathered clock van Tim Holtz. Een sizzix stans, wat ben ik daar weer blij mee. Zo mooi!!!!
Op het kaartje heb ik een engeltje en een tekstplaatje verwerkt.
Beide zijn zelfgemaakt met Pushmolds.
Hele kleine malletjes waar je gips of speciale klei in kunt verwerken.
Ook geschikt voor fondant, maar dat vond ik niet zo'n goed idee op een kaartje.

De kaartjes zijn voor 2 scrapmaatjes die wel even een oppeppertje kunnen gebruiken.

Op het moment komt er dagelijks wel iets uit mijn handen, ik hoop dat dat zo blijft.
Ik heb er steeds meer plezier in.
Hopelijk tot snel dus.
Bedankt weer voor het kijken,

Liefs,
Marjo(Lijn)

12 opmerkingen:

gré zei

wat een mooie kaarten
heb je gemaakt
supers groetjes gré

Marieke zei

Zo jij bent lekker bezig!
Mooie kaarten, de bovenste is mijn favoriet!

Annelies zei

Allebei mooi, maar die tweede is wel mijn favoriet hoor!

Fieneke zei

Beide kaartjes super! En die klok is geweldig! Ik vind het ook een super leuke stans.
Geniet van je creatieve bui, heerlijk toch?!
Groetjes Fieneke

miriam zei

2 totaal verschillende kaarten maar toch allebei erg mooi

gr miriam

roelie zei

hele mooie kaarten de tweede kan heel goed voor een mannenkaart marjolein

vind deze mal van crealies ook zo gaaf

en raffa ja die maakt altijd van die bijzonder kaarten die moet je wel eens namaken maar hij is ook heel anders weer geworden zo

gr roelie S

hilde janbroers zei

wat een lieve kaartjes!!!

Unknown zei

Ze zijn beide weer erg mooi geworden. Leuke lift!

dithny zei

Leuke kaartjes, en zo verschillend. Mijn favo is de onderste

Crea Astrid zei

Wat heb je de laatste tijd weer leuke creaties geplaatst zeg! Erg mooi gedaan.

Kwam er achter dat ik nog geen volger van je was. Erg hé. Ben ik ook maar gelijk geworden.

Groetjes Astrid.

hilde janbroers zei

die vlindertjes zijn van een pons van Martha Stewart. Heb ik bij Chantal gekocht een keer. ( 3 vlindertjes pons je in 1 x )...
Fijne donderdag!
xxx

Scrappiness zei

ik ben de gelukkige ontvanger van het onderste kaartje....in het echt nog veeel mooier! En helemaal in mijn kleurtjes :) bedankt voor je lieve kaart Marjolijn! En de andere is ook een plaatje zeg!