dinsdag 1 maart 2011

Een mercidoosje en een kaartje!

Een mercidoosje gemaakt voor de dansjuf van Sarah.
Sarah stopt er mee en een bedankje vond ik wel op zijn plaats.
Het papier is uit de cardkit van Scrapfever.
Via de link kun je vinden hoe je hem kunt ontvangen.
Ik heb voor het doosje gebruik gemaakt van de crealies inshape mal no 2.
Ik vind ze zo leuk om te gebruiken.

 
Alle randjes zijn geïnkt met een zwart stempelkussentje.
En nog een kaartje, ook gemaakt met de spulletjes uit de cardkit.
Ik had afgelopen maand meegedaan aan de chinese whispers in de cardkitchen bij scrapfever.
Dit is mijn uitwerking van het geheimzinnige kaartje dat ik toegestuurd kreeg.
De anderen kun je hier bekijken.
Er is niet veel over van het originele kaartje maar wel altijd leuk om te zien hoe een ander een kaartje interpreteert.
Nu ben ik even druk aan de slag met wat dingetje maken voor de beurs.

Bedankt weer voor het kijken,

Lieve groetjes Marjo(Lijn)

11 opmerkingen:

Unknown zei

wat een leuke kaartjes zijn het geworden. Het mercidoosje met de shape mal is heel erg leuk!

Anita zei

Die is leuk,daar zal de dansjuf wel blij mee zijn. Je kaartje vind ik ook zo leuk,is dat randje een pons? Super!

Groetjes Anita

Marieke zei

Leuk gedaan zo met die mal!! Maakt het doosje net even anders dan anders. Enneh.. leuke kleurtjes heb je gebruikt!

Eefje Bouweriks zei

Wat is het merci doosje mooi geworden, leuke dingen kan je toch met de crealis mallen maken en het kaartje is ook mooi.

Gr.
Eefje

Danielle zei

nou dat kan niet anders als dat de juf daar blij mee is! ziet er weer superleuk uit, en inderdaad een hele leuke mal. je kaartje is heel leuk en lekker vrolijk.
liefs daan

Astrid Zwaan zei

Hij is geweldig geworden Marjolijn, ik ben weg van de vrolijke kleuren net als van de chocolades die er in zitten....

Je kaartje super lief....

Scrappiness zei

Je zal het best lastig gehad hebben met deze vrolijke kleuren :) :) Maar je hebt er weer iets erg moois van weten te maken. De sluiting van het mercidoosje vind ik erg leuk gedaan, ik moet toch ook es een paar van die mallen hebben.

hilde janbroers zei

wat gaaf!!! helemaal leuk gedaan zeg. super!

Irm zei

Je bent weer druk geweest!Allebei erg leuk hoor.
Groetjes, Irm

Kimmie zei

Wat denk je weer aan iedereen he Marjolijn. Jammer dat Sarah stopt maar de juf heeft in ieder geval een leuk cadeautje haha.
Nogmaals bedankt voor de award. Hebt em op mn blog gezet.

Groetjes Kim

Tamara zei

doosje en kaartje zijn beide super.. heerlijk frisse kleuren :) xx Tamara