dinsdag 11 januari 2011

Sarah's traktatie!

Sarah is morgen jarig en dan mag ze op school trakteren. Op haar school is het gewoonte dat ze dan ook alle juffen en meesters trakteren. Ze gaan dan de klassen rond en krijgen dan een mooie verjaardagskaart waar elke juf iets op zet.
Sarah heeft dus gisteren voor de Juffen koekjes gebakken en ze, met het geheime recept,
in een leuke cadeauverpakking gedaan.
Die heeft ze zelf gemaakt met wat aanwijzingen. Met de verpakking mag ze nl. meedoen aan de kerstkinderwedstrijd bij het magnoliaforum, is dat niet leuk!!!
Hier nog een detailfoto van het gezichtje.
Helemaal zelf ingekleurd met haar eigen doos derwent, ja , ze heeft mijn oude potloden en de doos die ik gewonnen had.
De vleugeltjes en het haarbandje is bewerkt met stickles.
Het receptkaartje is ook een stempel, daar heeft ze haar geheime recept opgeschreven.
Verder met nestabillities een achtergrondje gemaakt.
Een leuk vrolijk nietje erin en klaar is Sarah!
Nu maar hopen dat de juffen het ook lekker vinden. Ik kan je vertellen ik heb ze geproefd en ze zijn echt heerlijk.Naast de vele liefde zit er ook heel veel suiker in!!!!!


Helaas heb ik vergeten foto's te maken van haar knutselactiviteiten, maar die hebben jullie al vaker gezien.


Groetjes weer en bedankt voor het kijken.
Liefs Marjo(Lijn) 

11 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat leuk!! daar zullen vast hele leuke reacties op komen!
Morgen is er trouwens een blog hop met clear scraps, misschien kan je zo'n gaaf album winnen als wat ik op mijn blog heb staan.
Hou het in de gaten zou ik zeggen...;-)

Danielle zei

wat een leuke traktaties! en wat ontzettend leuk dat ze dat allemaal zelf gemaakt heeft, en inderdaad zo te zien met heel veel liefde... zeg haar maar dat ik het helemaal top vind!
liefs Daan

Scrappiness zei

Superleuk zeg, en helemaal zelf gemaakt zowel de inhoud als de verpakking. Als dat niet in de smaak valt dan weet ik het niet meer. Enne, kan ik Sarah inhuren voor het maken van mijn traktatie? In februari ben ik jarig ;)

S. zei

Gefeliciteerd Sarah, met je 8ste verjaardag. En natuurlijk ook voor papa, mama en grote zus gefeliciteerd. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Vonden de juffend e koekjes lekker?

groetjes

Sandra

Samantha zei

Wat een leuke traktaties! Daar zullen de juffen en meesters wel blij mee zijn. Koekjes bakken blijft altijd leuk vind ik zelf.

Groetjes Samantha

hilde janbroers zei

nog even een bedankje voor je lieve berichtje op mijn blog. Hou je taai meid, het komt goed.
Vorig jaar zat ik in zo'n periode, maar er komen echt weer betere tijden.
xxxx

Joyce zei

Wat ziet dat er leuk en heerlijk uit! Leuk dat ze de traktatie zelf gemaakt heeft, zal vast erg in de smaak zijn gevallen!

Groetjes Joyce

Marjo zei

Hoi Marjo (lijn), je blog ziet er superleuk uit en de traktatie ook. Groetjes Marjo (lein)

Karin zei

Wat een leuke, lekkere traktaties! Ziet er goed uit.

Heidie zei

wat een leuke traktatie heeft je dochter gemaakt.

groetjes Heidie

Marjo zei

Dat heeft Sarah goed gemaakt.