maandag 4 oktober 2010

kraamkadokaartje

Eindelijk is het me gelukt om weer eens heerlijk te scrappen. Ik ben begonnen met de "blinde Scrap" maar die mag ik uiteraard nog niet laten zien dus nog even geduld. 
Naar aanleiding van de leuke WCMday op het  Scrapfeverforum heb ik gekozen voor het kaartje van Tamara, de andere volgen nog maar deze vond ik zeer geschikt om als klein kraamkadootje te maken. Aangezien onze buren een baby hebben gekregen kwam dit ideetje me goed van pas. Ik heb hem zelf pas nog gemaakt maar Tamara had ook een gekantelde versie laten zien en daar was ik direct verliefd op.
In het doosje moet nog een paar babysokjes maar aangezien de winkels nog dicht zijn moet dat even wachten tot vanmiddag.

Het doosje is gemaakt van Designpaier van Sassafras de Indie lijn en de bloem van een restje Prima Marketing.

De bloem heb ik gemaakt met mijn nieuwe Die van Tim Holtz waar ik reuze blij mee ben! De randjes zijn geinkt en gekruld met een satestokje, daarna nog wat roze stickles aangebracht. Een mooie braad en wat bedeltjes en klaar.

In de flap van het kaartje heb ik met een ronde pons een stukje uitgeponst en er een Tag in gedaan met uiteraard een felicitatie erop.
Dat vond ik een leuke ontdekking van mezelf!
Nu maar hopen dat de buren het ook leuk vinden.  
Wat denken jullie?

Groetjes weer,
(Marjo) Lijn.

9 opmerkingen:

Jacky zei

super leeuk kaartje!
mooie bloem, en wat een super schattig
plaatje!
Je buren vinden hem vast leuk!

Groetjes
Jacky
<3

Brenda zei

Wauw wat is hij leuk geworden. Ook ik wil deze zeer zeker gaan maken. Ik denk dat je buren hem prachtig zullen vinden.

Annemiek zei

Wat een prachtig kaart-kadootje heb je gemaakt. Hartstikke leuk! Inderdaad leuk om te vullen met sokjes, of een ander baby-kadootje!

Danielle zei

jaaaa ik zag hem al op het forum, echt super leuk! veel leuker als een gekochte kaart, en bovendien kan daar niet een leuk kadootje in. ik vind je kaarten sowieso erg mooi.

miriam zei

Leuke kaart geworden

Bedankt voor je deelname aan de Crealies bloghop/candy

gr miriam

Anoniem zei

He Lijntje,

Mooi hoor. Je weet dat ik het geduld niet heb voor zoiets, dus petje af. Ook heel leuk met die bedeltjes eraan. Je zou ook eens een tentoonstelling moeten houden.

Je zus

Ellen zei

dat ziet er leuk uit, ik zit al te puzzelen hoe je dat gedaan hebt.
gave blom met die omgekrulde randen.

Crea Astrid zei

Wat een leuk kraamkadokaartje.
Ik ben er zelf ook mee bezig, maar dan een kwartslag gedraaid voor de kerst en er theelichtje ingedaan. Moet hem nog wat opfraaien.

Groetjes Astrid.

jacqueline zei

Marjolijn wat een prachtig kaartje is het geworden zeg.
Heel erg orgineel ook om de sokjes erin te doen (er zijn echt eindeloze variaties mogelijk met dit kaartje).
Ik ga misschien dit weekend ook eens proberen of ik zo een kaart in elkaar krijg hahahaha.
Je bloem is ook prachtig geworden zeg!
Ben je al beneden aan het scrappen?

Nou fijn weekend!
Groetjes Jacqueline