vrijdag 4 juni 2010

Rode schoentjes.

Yeah!!!! Ik heb weer gewonnen, deze keer bij DTUC, een gedeelde eerste prijs maar Carla van de Scrapheap is zo lief dat ze ons alle twee een cadeaubon van € 15,00 schenkt!!! Is dat niet boffen.
De lay out heb ik gemaakt voor de blinde scrap bij Scrapfever, deze keer georganiseerd door Annemiek.
Het was weer erg leuk om te doen. Het papier "Little Yellow Bicycle Sweet Love" is nog uit de januarikit van SF, de tak is geheel zelfgemaakt net als de kleine bloemetjes die er aan zitten. Ook de swirl met nailheads is met de hotfix gemaakt. Ik zet dan eerst puntjes of prik gaatjes met een nagemaakt sjabloon en dan ga ik heerlijk hotfixen. Voortaan gebruik ik de platte stukjes omdat ik daar beter mee kan werken en de lijm niet zo onder de nailheads uiktkomt.
Verder heb ik gebruik gemaakt van de cricut, een randpons en nog wat kleine ponsjes.
de foto is bewerkt in photoshop elements.
Sarah wil nooit poseren voor een foto maar in dit geval, omdat ze zo blij was met haar rode hakkenschoentjes, maakte ze een uitzondering.
Achter het papier heb ik de journal verstopt op een zelfgemaakte tag. De tekst is er in rood op geprint met een lettertype van mijn eigen handschrift.
Hier nog een detailfoto van de swirl met nailheads en de zelfgemaakte tak.
dat was overigens een heel karwei, ik weet nog steeds niet of ik dat nou zo leuk vond om zelf te maken. hihi.
Ik ben weer helemaal happy, met deze lay out en met de prijs en wil iedereen van DTUC en Carla bedanken voor de stemmen en de prijs!
Annemiek voor de leuke sketch van de blinde scrap.
En jullie bedankt voor het kijken en de lieve reactie's

Groetjes Marjolijn.

6 opmerkingen:

Astrid Zwaan zei

Whow Marjolijn wat een schitterend layout...een verdiende winnaar!!!!! Van Harte Gefeliciteerd, ben heel trots op je!!

Scrappiness zei

Gefeliciteerd Marjolijn, en wat een prachtige layout is dit. Gaaf ook de zelfgemaakte tak.
Ik zie dat DTUC gaat stoppen, jammer maar ach, er zijn zoveel andere challengblogs bij gekomen...

bea zei

Helemaal leuk hoor , Gefeliciteerd !
Mooie layout ziet er gezellig uit met het papier en gaaf zo de foto zwart/wit en de schoentjes rood !
En veel plezier met shoppen maar dat komt wel goed met jou toch ??

Lilian zei

Terecht dat je gewonnen hebt Marjolijn...het lootjes is schitterend, geweldig die schoenen van Sarah....jij kan weer ff lekker shoppen, doe je best meis.

lieve groet Lilian

Kim zei

Hee wat gaaf dat je gewonnen hebt zeg. Ik las dat je naar de Katjeskelder komet in week 25. hoe komt dat zo? Is het dan al vakantietijd? Ik vind het wel leuk om bij je langs te komen hoor. Moet even kijken wanneer precies. Ik heb dan iig de drukte van bruiloften en vrijgezellenfeesten gehad dus kan ik weer gaan scrappen voor mezelf. Ik neem aan dat je wel bereikbaar bent als je daar zit. Ik hoor het wel weer!!

Groetjes Kim

Raf mama’s mini dingen zei

prachtige layout marjolijn!! super met je tak haha ...vervelend klusje he ....ow ja en ik kleur gewoon met mn derwent potloden hoor ....heb die net bijelkaar gespaart ...kan niet aan de gang blijven haha
liefs raffa