dinsdag 4 mei 2010

The greatest gift of all.

Eindelijk heb ik hem afgemaakt, het voordeel was dat ik nu ook de technieken van de workshop distressen van Els erbij kon gebruiken. Maar deze lay out is nog van de Workshop van Rafi.
Beide gevolgd bij de Scrapheap.
De randen van zijn bewerkt met distress inkt en de stempels zijn van Build a Frame van Prima.
Ze blijven prachtig.
Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de uitschuiftechniek die ik bij Rafi heb geleerd. Ik vind het een erg leuk idee.
Ik kon geen titel bedenken dus ben ik bij Eva te raden gegaan, alleen zij kon mij vertellen wat Beer voor haar betekent. Dit werd dus de titel. Met diverse alfabet stickers
The greatest gift of all.
De bloem is gemaakt met de bloemenponsen van EK en een beetje distressen vouwen wat nat maken en klaar. In de kleine bloemetjes zijn hotfix nailheads verwerkt.
Verder wat natuurlijk materiaal. 
 
De vogel is gemaakt met een embosingmal van Nellie snellen, lines and dots. Zo mooi!
De swirl heb ik met de perlen pen gemaakt, dat blijft toch een beetje oefenen voor mij. Ik ben jaloers op degene die dat echt goed kunnen. Maar goed oefening baart kunst dus wie weet. Verder heb ik nog wat lintjes verwerkt en gebruik gemaakt van diverse randponsen, die heb ik zelf niet maar had ik al op de workshop gebruikt.

Ik ben er blij mee, het heeft lang geduurd maar het resultaat mag er best zijn vind ik.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Marjolijn.

11 opmerkingen:

Lilian zei

Ohhh wat een prachtig lootje en de foto's van Eva zijn schitterend, erg leuke details o.a. de uitklap, en de kleuren zijn lekker warm....toppie meis.

liefs Lilian

Carla zei

Echt een mooie LO geworden, leuk met allerlei verschillende technieken. Mooie swirl geworden.
Een LO waar heel veel op te zien is. ( kan ik een beetje afkijken )
Groetjes,
Carla

An Zeelmaekers zei

mooi gedaan zeg! Gaan die flapjes gewoon open of schuift dat er echt uit???

Scrappiness zei

Wat prachtig MArjolijn, leuk die uitschuiftechniek en blij dat je die met ons hebt gedeeld en dat ik ´m nu ook weet. Prachtige kleuren en stempels ook gebruikt.

Kimmie zei

Ik vind hem erg geslaagd Marjolijn. Ja sorry had de award gezien nog erg bedankt!!! Ik kom momenteel erg moeilijk op mn blog met foto's enzo dus ik ga even proberen of het hier nu lukt op mn werk.

Groetjes Kim

Chantal zei

Wat een prachtig lootje Marjolijn! Super papiertjes en leuke details Errug mooi!

Kelly zei

Wat een super gave layout zeg!! erg mooi gemaakt!

Groetjes Kelly

Tamara zei

Heel erg mooi. denk dat ik dat uitschuifsysteem ook maar weer eens ga gebruiken.

Wiebine zei

Mooie layout heb je gemaakt zeg en wat een prachtige swirl heb je gemaakt, jeetje, en dat ook nog met een perlenpen, toppie !! niet van echt te onderscheiden.
groetjes,
Wiebine

Ria zei

Een prachtige Lo en wat een leuk uitschuif systeem met foto's
Ga het toch ook maar eens proberen te maken.

ben maar gelijk volger geworden.
groetjes Ria S.

Ellen zei

Wauw Marjolijn!! Deze lo vind ik echt prachtig!! Ontzettend veel mooie technieken en mooie details, petje af hoor!!