dinsdag 16 maart 2010

Art speciallly blog candy

heeft een blogcandy weg te geven, en Niet zomaar 1. Prachtige vellen papier, mooie roosjes organza lint, een art speciallyblad naar keuze en COPIC markesrs 36 maar liefst, en ik lees net dat daar nog meer bij komt als er voor het event 250 deelnemers zijn. Een prachtige stempellap en het boekje van Agitte. Nou, daar wil ik wel een berichtje voor plaatsen.
Alles wordt geschonken door Joan Gevaert. Wat een gift.
Oh ja als je mee wilt doen voor deze prachtige candy moet je evn naar de Blog van Art specially en volger worden , lees daar even wat je nog meer moet doen. Nog 100 deelnemers!!!!gezocht.

2 opmerkingen:

An Zeelmaekers zei

hey, bedankt voor de berichtjes op mijn blog. Mocht je het zien zitten dan mag je gerust die patroontjes sturen. Kan ik me eventjes bezig houden met bloemetjes te haken...

Anoniem zei

hoi meid, heb sinds lange tijd weer eens een kijkje op je blog genomen ....en wat heb je prachtige dingen gemaakt zeg !! wat een onwijs leuk idee om idd een week overzicht te maken ....mischien pik ik dat idee nog eens van je !! ik ben idd nog erg druk met mn taarten bakkerij , maar merk dat ik t scrappen niet kan laten en ben nu maar een dag in de week minder gaan werken ...haha best lekker !! meis ik ga je weer volgen hoor!! liefs raffa